NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Plutselig ble Internett kuttet og de kan ikke få ordnet ny linje før om en måned. De har gitt ulik informasjon og tar ikke ansvar! Jeg har kontaktet dem flere ganger og de er ikke imøtekommende på noen måte!
Hei Jane. Jeg beklager feilen som har skjedd her og ulempen dette har medført. Det er ikke mulig for meg å svare konkret på hva som har skjedd her uten å ha mulighet til å søke opp kundeforholdet ditt, men jeg kan generelt si vi ikke ønsker at noen kunder skal oppleve noe slikt. Jeg håper og tror at feilen snart er rettet opp i og at nettet kan gå tilbake til normalen. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
For ofte faller nettet ut eller varierer fra 3 streker til 2 streker eller fra 2 til 1
Hei Martin Kan virke som du bør vurdere ekstra trådløst utstyr for å få god nok dekning i hele boligen din. Sjekk også om det skjer noen endringer på ruteren sine lamper siden det kan være linjen er ustabil og må feilsøkes. Ta gjerne kontakt med oss for et feilsøk. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Svært fornøyd med både tjenestene og kundeservicen.
Hei Ralf Takk for din tilbakemelding, håper du får en fin og rask sommer videre! Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Veldig ivrig på sende regninger på flere tusen, frekke kundebehandlere.
Hei Arne. Jeg kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen av kundebehandlerene våre, men jeg beklager om du har hatt en utrivelig samtale med oss. Det er verken kjekt for oss, eller for deg som kunde. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Forsåvidt hyggelige folk på tlf... men runddansen mellom kundeservice og montører og total mangel på oppfølging av små og store saker er fryktelig dårlig. Er vel egentlig kommet til det punkt at jeg bytter leverandør snarest.
Hei Eirik Det er dumt å høre at du ikke har fått den oppfølgingen som vi vanligvis har og slik skal det selvfølgelig ikke være. Dette skal jeg melde inn for å unngå at det skal skje igjen. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Ny kunde som er veldig fornøyd med at vi skiftet til NexGentel.
Hei Aase Tusen takk for at du har tatt deg tid å gi oss en hyggelig tilbakemelding. Vi håper du blir fornøyd med oss som leverandør i tiden fremover. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Veldig bra kundeservice bortsett fra lang ventetid på telefon, men hjelpsomme hyggelige folk, har fått god hjelp når jeg har trengt det.
Hei Astrid. Vi er stolt over gjengen på kundeservice og det er kjekt at du er fornøyd med de! Svartiden da du var i kontakt med oss var høyere enn vi er tilfreds med og det tar vi på alvor. Jeg håper og tror at responsen vår er raskere neste gang du tar kontakt. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel