NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Opplever Nextgentel sitt nett som gangske stabilt. Har ikke hatt noe nedetid jeg selv har merket det siste året. Jeg synes derimot de er litt dyr og kundeservice kunne også ha forbedret seg noen hakk.
Leverer ikke det de fakturerer. Ordner ikke opp. Elendig kunde service. Styr unna og spar deg mye irritasjon/frustrasjon.
Forferdelig dårlig på absolutt alt. Nettet er mye dårligere enn avtalt, tv-en fungerer når den vil og kundeservice er helt håpløs. Vi har gitt opp. Kommer oss ikke ut av avtalen med NGT så fakturaen må betales samtidig som vi ikke har tv signaler lengre. Ingen hjelp å få. Hold dere langt unna dette selskapet!
Dårlig TV, dårlig nett, dårlig kundeservice.. vi betaler for 250 linje, og måler bare 40!! Dette er svindel på høyt nivå!!!!!!
Har ikke snakket med kundeservice en gang, bestilte det tok noen uker(bindingstid hos eksisterende Telenor) Så fikk jeg en dato for overtagelse. Alt fungerer helt perfekt. Til under halve prisen av det Telenor skal ha, og TV kunne jeg ikke kutte ut der uten at prisen på Internet gikk i taket. Men jeg snakker nå om fiberlinje her, som Canal digital opprinnelig bygget ut, og som Telenor har overtatt. Så ble det åpnet for konkurranse, og Nextgentel var overlegen på pris, og det fungerer.
En sak skal de ha: de er best i klassen på å utstede fakturaer! Desverre er de dårlig på absolutt ALT annet, inkludert å trekke tilbake uberettigede krav. 11 dager i dag uten nettforbindelse. Hva slags tiltak utfører NGT? "Prøv å re-powre routeren"! Mao.feil på internett? Prøv svenskeknappen! Virker det ikke? Det var dumt. Husk å betale neste regning! Adm. dir. i selskapet hever 5.5 mill i årslønn. Han er åpenbart flinkere til å forhandle på egne vegne enn på vegne av kundene. 1 stjerne i belønning, og det er i overkant av hva selskapet har gjort seg fortjent til.
Hos oss nede i "provinsen" så følte jeg at vi ikke ble tatt alvorlig av hovedkonkurrenten, Telenor. Tross alt, det var bare kobber å få og med det ei 10/1 linje. Hver gang vi klaget på brudd eller hastighet, så lovet Telenor (når vi omsider fikk svar) bot og bedring. Jeg gikk til slutt over til NextGenTel. Det begynte med problemer. Men de tok meg alvorlig. Hastigheten økte fra måned til måned. Og stabiliteten ble mye bedre. Så noe har de gjort. Så etter hvert fikk jeg nesten det jeg betalte for. Nå kan jeg streame en film neste uten lagging. Det var umulig med Telenor. Og de gav fa...