NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Forferdelig dårlig på absolutt alt. Nettet er mye dårligere enn avtalt, tv-en fungerer når den vil og kundeservice er helt håpløs. Vi har gitt opp. Kommer oss ikke ut av avtalen med NGT så fakturaen må betales samtidig som vi ikke har tv signaler lengre. Ingen hjelp å få. Hold dere langt unna dette selskapet!
Dårlig TV, dårlig nett, dårlig kundeservice.. vi betaler for 250 linje, og måler bare 40!! Dette er svindel på høyt nivå!!!!!!
Har ikke snakket med kundeservice en gang, bestilte det tok noen uker(bindingstid hos eksisterende Telenor) Så fikk jeg en dato for overtagelse. Alt fungerer helt perfekt. Til under halve prisen av det Telenor skal ha, og TV kunne jeg ikke kutte ut der uten at prisen på Internet gikk i taket. Men jeg snakker nå om fiberlinje her, som Canal digital opprinnelig bygget ut, og som Telenor har overtatt. Så ble det åpnet for konkurranse, og Nextgentel var overlegen på pris, og det fungerer.
En sak skal de ha: de er best i klassen på å utstede fakturaer! Desverre er de dårlig på absolutt ALT annet, inkludert å trekke tilbake uberettigede krav. 11 dager i dag uten nettforbindelse. Hva slags tiltak utfører NGT? "Prøv å re-powre routeren"! Mao.feil på internett? Prøv svenskeknappen! Virker det ikke? Det var dumt. Husk å betale neste regning! Adm. dir. i selskapet hever 5.5 mill i årslønn. Han er åpenbart flinkere til å forhandle på egne vegne enn på vegne av kundene. 1 stjerne i belønning, og det er i overkant av hva selskapet har gjort seg fortjent til.
Hos oss nede i "provinsen" så følte jeg at vi ikke ble tatt alvorlig av hovedkonkurrenten, Telenor. Tross alt, det var bare kobber å få og med det ei 10/1 linje. Hver gang vi klaget på brudd eller hastighet, så lovet Telenor (når vi omsider fikk svar) bot og bedring. Jeg gikk til slutt over til NextGenTel. Det begynte med problemer. Men de tok meg alvorlig. Hastigheten økte fra måned til måned. Og stabiliteten ble mye bedre. Så noe har de gjort. Så etter hvert fikk jeg nesten det jeg betalte for. Nå kan jeg streame en film neste uten lagging. Det var umulig med Telenor. Og de gav fa...
Det e rart at de fortsatt få lov til og operere, grenser til mafia. ringer på døren og lover lave priser og ingen bindingstid, alt skal fungere som eller bedre enn det gjorde før, ingen måte på hva de kan tilby, men når du finner ut at du har blitt svindlet, og skal si opp, då må du være forberedt på å betale dyrt.
Detta er da dårligaste eg nåken gong ha vert borti! detta kan ikkje ve seriøst? Ingenting so funka so da ska! INGEN so svara på telefon elle e-post å de forventa at me ska betala fleire 1000 for nåke DRITT so ikkje ha funka sia dag 1? Trur da e på tide at de legg ne sjappo dekas, fø detta ha de tydlevis IKKJE greie på. Svindel rett å slett!