NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkel rask fiber, god service. Oversiktlig og greit
Hei, Dag T Godt å høre at fiberen er rask og servicen god - akkurat sånn vi vil at det skal være! Takk for at du valgte fiber fra Norges største prispresser på bredbånd 😊 Mvh Jenny
Ingen informasjon. Selger ikke skrevet navnet riktig.. så mail ikke mottatt 80 i kø på tlf for å få info🤑
Hei, Sonja G Det er jo ikke sånn det skal være å bli kunde hos oss🤦♀️ Vi ønsker selvfølgelig å ha deg som kunde hos oss, og her har det nok dessverre skjedd en feil som vi må beklage for. Håper du vil gi oss en sjanse til å rette opp igjen dette og gi et bedre inntrykk. Ønsker deg en flott dag 😊 Mvh Jenny
Lett å komme kontakt, sende mld fikk svar ganske fort og fikk fort kontakt med tlf llett bruksanvisning for meg som er oppi i årene har bare gode erfaring med
Hei, Knut H Takk for din omtale! Så flott at du har hatt en god opplevelse med oppstarten av ditt abonnement hos oss, vi vil jo at dette skal være enkelt for kundene våre. Vi håper du fortsatt er like fornøyd med tjenesten. Ønsker deg en riktig god dag Mvh Jenny
Etter 9 dager har jeg ikke Internet og TV! Jeg kaster bort dager uten å få kontakt og hjelp. Har hatt Telenor uten problemer i årevis. NextGentel kan bare nås via nettet som ikke fungerer. Advarer alle IKKE INNGÅ AVTALE MED DETTE SELSKAPET!
Hei, Anders L Vi beklager for at du har hatt en problematisk oppstart i ditt kundeforhold hos oss. Håper at vi får mulighet til å endre ditt inntrykk av oss som leverandør og at du blir mer fornøyd som kunde i tiden som kommer! Jeg håper at du har fått internett og TV til å fungere til nå, men hvis du fortsatt opplever problemer tilknyttet dette så ønsker vi at du tar kontakt med oss for dette. Du kan ringe vår kundeservice eller sende oss en melding via MinSide og en dyktig kollega med teknisk kompetanse hjelper deg så godt som vi kan. Ønsker deg en god dag 😊 Mvh Jenny
Jeg ble lovet en pris som var mindre en Telenor. Jeg ble lovet å ikke måtte bytte noe av det elektriske. Jeg fikk sendt en boks med kun 2 utak den kunne jeg ikke bruke jeg har vært uten internett siden. Ringer for å bytte tilbake til Telenor, får beskjed at fristen er gått ut. Jeg sier at dere har ikke levert hva dere lovet selger var super koselig de jeg ville ha hjelp av var super frekke og sier at jeg ikke har kjøpt en vare, men en tjeneste og da har de lov til å kreve meg for tjenesten har fått regning på tilsammen 6000. Men ingen nett.
Hei, Sissel Så kjipt at du har hatt en problematisk oppstart som kunde hos oss. Dette inntrykket ønsker vi å gjøre vårt beste for å rette opp i! NextGenTel leverer fiber over samme fiberlinje som Telenor, og vi har valgfrihet til at du som kunde kan bruke utstyr som du har fra før eller bestille nytt fra oss. Jeg håper at internett hjemme hos deg er oppe og går i skjønneste orden til nå. Hvis dette ikke er tilfelle så anbefaler jeg at du kontakter oss og en dyktig medarbeider vil hjelpe deg med å løse problemet med utstyret. Ønsker deg en riktig fin dag 😊 Mvh Jenny
Ingenting å klage på alt fungerer utmerket. Hadde Telenor før føler nextgentel/RiksTV er mer ryddig å brukervennlig
Hei, Sonde U Godt å høre at alt fungerer som det skal og at du er så fornøyd. Takk for at du valgte fiber fra Norges største prispresser på bredbånd. Ønsker deg en strålende dag 🌞 Mvh Jenny
Selgere lover ett helt annet produkt enn det som blir levert. Mye bedre å få levert tv på fiber uten å måtte bruke app for tilkobling
Hei, Yngvar Takk for din tilbakemelding! Kjipt å høre at du ikke har fått en god opplevelse med oppstart av kundeforholdet ditt hos oss. Vi ønsker gjerne å vite hva som har vært utfordringen. Hvis du har mulighet så setter vi pris på om du sender oss en melding om dette via MinSide (chat eller sak), så vil vi gjøre vårt beste for å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått. Ønsker deg en fin dag 😊 Mvh Jenny