NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ingen god overgang fra Telenor. Kjenner meg lurt inn til å signere med dere. Gir alle jeg kjenner informasjon om den dårlige kundeservicen. I tillegg til dette så opplever jeg at, nettet hakker når jeg sitter i teamsmøter så jeg må over på mobilnett, jeg har en ny router som står 2 m fra stuebordet i åpent rom, så problemet ligger ikke der. Venter bare på at 12 mnd skal være over så jeg kan si opp abonnement.
Hei Ida, Kjipt å høre at du ikke hadde en god overgang fra Telenor til oss. Vi skal levere akkurat like god kvalitet til en rimeligere pris. Jeg håper du har tid til å kontakte oss snart så vi fort kan finne grunnen til at internett fungerer dårligere etter du byttet over, og ikke minst får rettet det. Vi er tilgjengelig på telefon 98707979 eller chat via MinSide, og står klare til å hjelpe. Håper vi hører fra deg snart 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Good so far. The transition from our previous provider to Nextgentel went smoothly. Connection is stable so far. I trust we made a good choice.
Hi Jan, Thank you for choosing us as your internet provider 😊 We're glad to have you as a customer and will continue to work hard to make your experience with us as easy as possible. Have a great weekend! Regards Jenny, NextGenTel
Den faller ut hele tiden og har mindre rekkevidde enn forrige leverandør. Jeg angrer på skiftet.
Hei Sølvi, Tusen takk for at du har blitt kunde hos oss og deler din omtale her på Bytt.no 😊 Så kjipt at du har fått dårligere rekkevidde etter du ble kunde hos oss, vi skal jo levere akkurat like god kvalitet! Jeg håper du tar kontakt med oss sånn at vi får funnet og fikset feilen fort. Du kan ringe oss på 98707979 eller chatte med oss via MinSide, vi står klare til å hjelpe! Ha en fin helg Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Helt elendig tv-boks løsning fra RiksTV. Ulogisk meny. Ikke opptaksfunksjon. Føler meg missinformert. Ikke like bra som tidligere som jeg ble lovt av selger. Ble lovt billigere abonnement men det resulterte og dårligere løsning og boks med opptak koster mer. Etter dette året med slavekontrakt så kommer jeg gå tilbake til Telenor.
Hei Robert, Tusen takk for at du har blitt kunde hos oss og deler din omtale her på Bytt.no 😊 Dette høres ikke ut som noen god og enkel start på ditt abonnement hos oss. Siden jeg ikke har informasjon om hvilket utstyr og abonnement du har håper jeg du kan ta kontakt med oss, da kan vi først og fremst se på hvilket utstyr som vil passe best til ditt bruk. I og med at det er TV du skriver at du er misfornøyd med, kan du få hjelp på telefon hos RiksTV på nummer 21010210 eller hos oss i NextGenTel på telefon 98707979. Uansett om du velger å bytte senere, vil vi at du skal være mest mulig fornøyd med det vi leverer til deg. Jeg håper vi hører fra deg! Ha en fin helg. Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Ingen problemer så langt.ser ut til å fungere bra.
Hei Tjods! Tusen takk for at du har blitt kunde hos oss og deler din omtale her på Bytt.no 😊 Kjekt å se at du ikke har opplevd problemer med internett, og vi i NextGenTel skal jobbe på videre for at det skal være enkelt for deg som kunde videre! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Følger oppsatt plan ift tidspunkt for oppstart. Veldig varierende hastighet ift bestilling. Kontaktet kundeservice og ble bedt om å avvente noen dager. Ofte litt variasjon ved oppstart. Grei pris.
Hei Knut, Tusen takk for at du har blitt kunde hos oss og deler din omtale her på Bytt.no 😊 Kjekt å se at vi har levert til riktig tid, det skal jo være enkelt å bli kunde! Når det kommer til variabel hastighet så er det helt supert at du tar kontakt med oss, vi vil sørge for å levere et sømløst internett til deg. Og jeg håper du tar kontakt igjen om det ikke har holdt seg stabilt til i morgen. Ønsker deg en fin ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Under. Bestilling fikk jeg beskjed om at brukerutstyr fra Telenor kunne fortsatt brukes . Rett før bruk fikk jeg mail om så ikke var tilfelle . Og måtte kjøpe ny privat ruter
Hei Ove, Tusen takk for at du har blitt kunde hos oss og deler din omtale her på Bytt.no 😊 Så kjipt å høre at du har fått to forskjellige beskjeder om utstyret. Vi tilbyr valgfrihet mellom å velge WiFi-utstyr som vi leverer eller om du vil bruke eget, Telenor har et par modeller som vi vet om operatørlås på, som du nevner du har fått e-post om. Det er viktig for oss å både ha og gi riktig informasjon om utstyr og siden jeg ikke kan se noen flere detaljer om ditt abonnement så håper jeg du tar deg tid til å sende meg en e-post til [email protected], med flere detaljer om saken. Husk at du enkelt kan komme i kontakt med oss på chat via MinSide eller ringe oss på 98707979 hvis du har noen spørsmål om ditt abonnement 😄 Ha en fin ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel