NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Good so far. The transition from our previous provider to Nextgentel went smoothly. Connection is stable so far. I trust we made a good choice.
Den faller ut hele tiden og har mindre rekkevidde enn forrige leverandør. Jeg angrer på skiftet.
Helt elendig tv-boks løsning fra RiksTV. Ulogisk meny. Ikke opptaksfunksjon. Føler meg missinformert. Ikke like bra som tidligere som jeg ble lovt av selger. Ble lovt billigere abonnement men det resulterte og dårligere løsning og boks med opptak koster mer. Etter dette året med slavekontrakt så kommer jeg gå tilbake til Telenor.
Ingen problemer så langt.ser ut til å fungere bra.
Hei Tjods! Tusen takk for at du har blitt kunde hos oss og deler din omtale her på Bytt.no 😊 Kjekt å se at du ikke har opplevd problemer med internett, og vi i NextGenTel skal jobbe på videre for at det skal være enkelt for deg som kunde videre! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Følger oppsatt plan ift tidspunkt for oppstart. Veldig varierende hastighet ift bestilling. Kontaktet kundeservice og ble bedt om å avvente noen dager. Ofte litt variasjon ved oppstart. Grei pris.
Hei Knut, Tusen takk for at du har blitt kunde hos oss og deler din omtale her på Bytt.no 😊 Kjekt å se at vi har levert til riktig tid, det skal jo være enkelt å bli kunde! Når det kommer til variabel hastighet så er det helt supert at du tar kontakt med oss, vi vil sørge for å levere et sømløst internett til deg. Og jeg håper du tar kontakt igjen om det ikke har holdt seg stabilt til i morgen. Ønsker deg en fin ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Under. Bestilling fikk jeg beskjed om at brukerutstyr fra Telenor kunne fortsatt brukes . Rett før bruk fikk jeg mail om så ikke var tilfelle . Og måtte kjøpe ny privat ruter
Hei Ove, Tusen takk for at du har blitt kunde hos oss og deler din omtale her på Bytt.no 😊 Så kjipt å høre at du har fått to forskjellige beskjeder om utstyret. Vi tilbyr valgfrihet mellom å velge WiFi-utstyr som vi leverer eller om du vil bruke eget, Telenor har et par modeller som vi vet om operatørlås på, som du nevner du har fått e-post om. Det er viktig for oss å både ha og gi riktig informasjon om utstyr og siden jeg ikke kan se noen flere detaljer om ditt abonnement så håper jeg du tar deg tid til å sende meg en e-post til [email protected], med flere detaljer om saken. Husk at du enkelt kan komme i kontakt med oss på chat via MinSide eller ringe oss på 98707979 hvis du har noen spørsmål om ditt abonnement 😄 Ha en fin ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
De kan levere mye billigere enn Telenor som jeg har idag. Sparer 250 kr måneden
Hei Ronny, Tusen takk for at du legger igjen din omtale om oss 🙌 Hos NextGenTel får du akkurat like god kvalitet, bare rimeligere! Jeg håper å se deg som kunde, om du vurderer å bytte til NextGenTel 😄 Ha en fin ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel