NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Overgangen fra Telenor gikk uten problemer og til oppsatt tid.
Hei Vidar, Tusen takk for at du har blitt kunde hos NextGenTel 💚 Godt at overgangen fra Telenor gikk helt problemfritt, akkurat som vi jobber for at den skal være. Så skal vi jobbe videre for at det skal være enkelt for deg å være kunde hos oss. Ha en strålende torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Dårlig nett detter ut ved vise mellerrom jobber veldig seint ,nette var mye bedre før
Hei, Leidulf! Takk for at du er kunde hos oss, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 😊 Det er veldig kjedelig å se at du opplever problemer med nettet hjemme hos deg. Vi leverer fiber på Telenors fibernett så kvaliteten skal være svært god. Her må vi finne ut av hvorfor du opplever problemer med nettet. Dersom du ikke allerede har fått løst problemet kan du sende meg en mail på [email protected]. Da skal jeg få sett på dette, slik at vi kan finne en løsning 😊 Beste hilsen Martin, NextGenTel
Ser bra ut. Satser på at det fortsetter sånn! Data og tv er som det skal være.
Hei Hans, Tusen takk for din omtale og for at du er blitt kunde hos oss 💚 Veldig kjekt å se at du er fornøyd med både fiberen og TV. Vi skal jobbe på videre for at du skal få fiber med god kvalitet, til en god pris 😊 Ha en nydelig torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Jeg ønsker å bli kontaktet for dette er ikke som forespeilet av selger. Altfor dårlig hastighet så jeg vurderer å gå tilbake til Telenor
Hei Inge, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no. Det er veldig kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss, og at du opplever tjenesten vår som noe annet enn det den var forespeilet som. Vi prøver å finne hastigheten som passer hjemme hos deg, så du ikke skal betale for en hastighet som du ikke trenger. Kanskje vi har gjort en feil vurdering av hvilken internetthastighet som passer best hos deg, eller kanskje det er et problem på det trådløse nettet som gjør at det oppleves tregt? Usansett hva som er grunnen vil vi hjelpe deg med å finne ut av det! Jeg håper du tar kontakt med oss så vi kan finne ut av og komme en frem til en god løsning hos deg, vi er klare til å hjelpe både på chat via MinSide eller telefon 98707979. Ha en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel Vi jobber for å gjøre det enkelt for deg å være kunde hos oss, og du skal kunne stole på NextGenTel. Jeg ser kun fornavnet ditt og omtalen du har skrevet her, jeg ville satt pris på om du sender en e-post til [email protected] og oppgir flere detaljer om hva som ikke stemte overens med hva du ble fortalt og hva du har fått. Ha en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Jeg fikk ikke alt jeg skulle ha, så jeg plundret veldig med å komme igang.
Hei, Randi! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din med oss 💚 Veldig kjedelig å se at du ikke er fornøyd, og at du ikke fikk levert utstyret du skulle ha. Jeg håper at du har fått en løsning på det, men dersom ikke kan du sende meg en mail på [email protected]. Da skal jeg se på saken for deg. Håper at vi hører fra deg 😊 Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss, og ha en riktig fin fredag. Beste hilsen Martin, NextGenTel
Selger som selde RiksTv til oss gav missvisende og ufullstendige opplysninger.Mykje ekstra arbeid med oppkopling, og mindre hastighet på breidband. Alt skulle vere som det vi hadde på telenor.
Hei Inge, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no. Det er veldig kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss, og at du opplever tjenesten vår som noe annet enn det den var forespeilet som. Vi jobber for å gjøre det enkelt for deg å være kunde hos oss, og du skal kunne stole på NextGenTel. Jeg ser kun fornavnet ditt og omtalen du har skrevet her, jeg ville satt pris på om du sender en e-post til [email protected] og oppgir flere detaljer om hva som ikke stemte overens med hva du ble fortalt og hva du har fått. Ha en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
NexGenTel fulgte ikke opp avtalen mht oppsigelse av min avtale med Telenor
Hei, Gunnar! Takk for at du har blitt kunde, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 😊 Det var ikke en særlig god start hos oss. Så lenge det er bestilt et leverandørbytte skal avtalen du hadde hos Telenor bli sagt opp. Jeg får kun sett fornavnet ditt her på Bytt.no, men jeg vil gjerne hjelpe deg med å finne en løsning. Du kan sende meg en mail på [email protected] så skal jeg få sett på dette for deg 😊 Jeg ønsker deg en nydelig fredag, og håper at jeg hører fra deg. Beste hilsen Martin, NextGenTel