NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg ønsker å bli kontaktet for dette er ikke som forespeilet av selger. Altfor dårlig hastighet så jeg vurderer å gå tilbake til Telenor
Hei Inge, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no. Det er veldig kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss, og at du opplever tjenesten vår som noe annet enn det den var forespeilet som. Vi prøver å finne hastigheten som passer hjemme hos deg, så du ikke skal betale for en hastighet som du ikke trenger. Kanskje vi har gjort en feil vurdering av hvilken internetthastighet som passer best hos deg, eller kanskje det er et problem på det trådløse nettet som gjør at det oppleves tregt? Usansett hva som er grunnen vil vi hjelpe deg med å finne ut av det! Jeg håper du tar kontakt med oss så vi kan finne ut av og komme en frem til en god løsning hos deg, vi er klare til å hjelpe både på chat via MinSide eller telefon 98707979. Ha en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel Vi jobber for å gjøre det enkelt for deg å være kunde hos oss, og du skal kunne stole på NextGenTel. Jeg ser kun fornavnet ditt og omtalen du har skrevet her, jeg ville satt pris på om du sender en e-post til [email protected] og oppgir flere detaljer om hva som ikke stemte overens med hva du ble fortalt og hva du har fått. Ha en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Jeg fikk ikke alt jeg skulle ha, så jeg plundret veldig med å komme igang.
Hei, Randi! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din med oss 💚 Veldig kjedelig å se at du ikke er fornøyd, og at du ikke fikk levert utstyret du skulle ha. Jeg håper at du har fått en løsning på det, men dersom ikke kan du sende meg en mail på [email protected]. Da skal jeg se på saken for deg. Håper at vi hører fra deg 😊 Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss, og ha en riktig fin fredag. Beste hilsen Martin, NextGenTel
Selger som selde RiksTv til oss gav missvisende og ufullstendige opplysninger.Mykje ekstra arbeid med oppkopling, og mindre hastighet på breidband. Alt skulle vere som det vi hadde på telenor.
Hei Inge, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no. Det er veldig kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss, og at du opplever tjenesten vår som noe annet enn det den var forespeilet som. Vi jobber for å gjøre det enkelt for deg å være kunde hos oss, og du skal kunne stole på NextGenTel. Jeg ser kun fornavnet ditt og omtalen du har skrevet her, jeg ville satt pris på om du sender en e-post til [email protected] og oppgir flere detaljer om hva som ikke stemte overens med hva du ble fortalt og hva du har fått. Ha en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
NexGenTel fulgte ikke opp avtalen mht oppsigelse av min avtale med Telenor
Hei, Gunnar! Takk for at du har blitt kunde, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 😊 Det var ikke en særlig god start hos oss. Så lenge det er bestilt et leverandørbytte skal avtalen du hadde hos Telenor bli sagt opp. Jeg får kun sett fornavnet ditt her på Bytt.no, men jeg vil gjerne hjelpe deg med å finne en løsning. Du kan sende meg en mail på [email protected] så skal jeg få sett på dette for deg 😊 Jeg ønsker deg en nydelig fredag, og håper at jeg hører fra deg. Beste hilsen Martin, NextGenTel
Fungerer som det skal ! Det tok noen dager før nettet var oppe og gikk
Hei, Helge! Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Helt supert å se at du er godt fornøyd med både hastighet og kundeservicen vår. Vi skal fortsette å levere på det i tiden fremover slik at det blir enkelt for deg 😊 Ha en nydelig torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Er helt umulig å få personlig kontakt med selskapet. Laaaaaang ventetid. For dårlig.
Hei Johnny, Tusen takk for din omtale og for at du velger internett fra NextGenTel! Jeg skjønner godt at det er kjipt å måtte vente i lange køer når du prøver å få hjelp fra oss! Dessverre er det tider der vi har for lange telefonkøer, det er noe vi alltid prøver å jobbe for å forbedre. Jeg håper at du har fått hjelp til det du lurte på, om ikke vil jeg at du sender oss en e-post til [email protected], så jeg kan hjelpe videre. Vi skal jobbe knallhardt fremover for at det skal bli enklere for deg å være kunde hos oss 😄 Ha en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Så langt en god erfaring. Savner flere av de kristne kanalene, som kanal10 og Bedehuskanalen. Synes at RiksTV burde ha også disse, og ikke bare Visjon Norge.
Hei, Hartvig! Takk for at du deler omtalen din på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Veldig fint å se at erfaringen din med oss er god så langt. Vi skal jobbe på for å gjøre den minst like god i tiden fremover 😊 Forslaget om Kanal 10 og Bedehuskanalen er godt. Jeg vet at RiksTV hele tiden ser på kanalutvalget sitt for å finne forbedringer. Per i dag er kanalene ikke tilgjengelig der, men dersom du har Strømmeboksen fra RiksTV kan du for eksempel laste ned Kanal 10-appen fra Google Play til boksen for å se kanalen. Appen finner du her: https://play.google.com/store/apps/details?id=ott.kanal101&hl=no På Apple TV finner du også Kanal 10s app i App Store. Håper at det kan gjøre det litt enklere 😊 Ha en nydelig sommer videre! Beste hilsen Martin, NextGenTel