NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bortimot en times venting for å få snakke med en kunderådgiver. Under enhver kritikk.
Hei, Kirsten! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no. Lang ventetid er ikke særlig kjekt. Vi har hatt ekstra pågang nå den siste tiden, men jeg håper at du har fått løst problemet du opplevde. Dersom du ikke har det, vil jeg gjerne hjelpe deg. Du kan sende meg en mail på [email protected] så skal jeg se på saken. Takk igjen for at du har blitt kunde. Jeg ønsker deg en fin torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Gode opplevelser så langt, kanskje litt tregere ,kommer det av mindre hastighet ?
Hei, Harald! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 🤗 Det er veldig kjekt å se at du har hatt gode opplevelser med fiberen fra oss, og at du ser lyst på fremtiden. Det gjør vi også, og vi skal jobbe på for å gjøre det enkelt for deg å være kunde hos oss. Hastigheten på abonnementet ditt kan påvirke, men på fiber skal det som regel være nok hastighet til det meste uten at du trenger flere hundre Mbps. Det som også påvirker er hvor mange WiFi-bokser du har og hvordan boligen din er. Større bolig, eller fysiske hindringer for det trådløse signalet, er en stor påvirkningsfaktor for hvordan du opplever hastigheten. Dersom du opplever noen problemer med hastigheten er det bare å ta kontakt med oss så kan vi se på det sammen med deg 😊 Du kan chatte med kundeservice i MinSide-appen vår som du finner i App Store og Google Play. Takk igjen for at du har blitt kunde. Ha en nydelig torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Leverer rett kvalitet til riktig tid. Godt fornøyd hittil
Hei Kurt, Takk for at du deler hyggelig tilbakemelding med oss her på Bytt.no. Veldig kjekt for meg og resten av gjengen i NextGenTel å se at du er fornøyd 🥳 Vi skal fortsette å jobbe på for å gjøre det enkelt for deg å være kunde hos oss! Ønsker deg en strålende dag. Beste hilsen Jenny, NextGenTel
ruter dårligere effekt i alle rom enn Telenor må kanskje ha en til
Hei Roar, Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Her høres det ut som det kan anbefales å bruke forsterker for at signalet skal fungere godt i alle rom. Jeg anbefaler at du tar kontakt med oss så vi kan se på saken 😊 Hvis du vil ta kontakt så når du oss på chat via MinSide eller telefon 98707979, vi er klare til å hjelpe! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen din tilbakemelding om oss her på Bytt.no 😄 Ønsker deg en fin onsdag. Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Nettet fungerer med lovet hastighet fra dag en, kjempebra! God informasjon hele veien fra bestilling til leveren, sømløs overgang fra gammelt til nytt nett.
Hei Erlig, Tusen takk for at du velger internett fra oss og deler din tilbakemelding, det setter jeg og resten av gjengen i NextGenTel stor pris på 😊 Veldig kjekt å se at byttet til oss, informasjonsflyt og forbindelsen har fungert akkurat som det skal! Vi skal jobbe på for at det skal fortsette å være enkelt for deg som kunde hos oss. Ønsker deg en riktig fin onsdag. Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Skulle starte abb 1.7.24, men startet 10.6.24. Det er 14 dager for tidlig og jeg må betale dobbelt i 14 dager, da oppsigelse av gammelt abb ikke kunne gjøres før 1.7.24
Hei Steinar Tusen takk for at du velger internett fra oss 😊 Her høres det ut som vi har rotet! Jeg kan dessverre ikke se flere detaljer fra bestilling eller abonnementet ditt enn det som står oppgitt her i omtalen din! Om vi har tullet med oppstartsdato må vi få ryddet opp i det, jeg anbefaler at du tar kontakt med oss på chat via MinSide eller ringer oss på 98707979 så vi får sett på saken! Ønsker deg en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Litt vanskelig med oppkobling. Mottok ikke TPlink router men Heimgard. ( Hvorfor?). Tilkoblingsveiledning var vanskelig å finne og ufullstendig på noen av innstillingene. Etter litt om og men og et par dager med prøving og feiling fant jeg ut av det. Ser ut til å virke ok nå så lenge d varer !!
Hei Arvid, Tusen takk for at du velger internett fra oss og deler din tilbakemelding 😊 Vi har hatt problemer med forsinket levering av TP-link utstyr til vårt lager, og det er nok derfor du har fått Heimgard utstyr, som har de samme tekniske funksjonene som TP-link. Så kjedelig at bruksanvisningen var vanskelig å finne, men takk for at du nevner det - for det må vi jo få gjort noe med! Jeg er glad for å høre at det fungerer som det skal hos deg nå, og ikke nøl med å ta kontakt med oss om du har spørsmål om abonnementet eller det er noe som ikke fungerer som det skal 😊 Ønsker deg en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel