Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Gjør det den skal, hverken mer eller mindre.

Omtale av  Olav

Gjør det den skal. Hverken mer eller mindre. Ruteren er knotete å bruke, og har få innganger.

Svar fra NextGenTel
05.06.2024 13:29

Hei Olav, Tusen takk for at du deler din omtale med oss! Så lenge internettet fungerer sømløst uten ustabilitet - så gjør det akkurat den jobben det skal 😄 Jeg ser du skriver ruter er knotete, jeg kan ikke se hvilken ruter det er du bruker, om det er en fra oss eller ikke. Jeg anbefaler du tar kontakt med oss, så vi kan ta en titt på om det er noe vi kan gjøre med! Vi er klare til å hjelpe hvis du tar kontakt med oss på chat via MinSide eller ring oss på 98707979 😊 Ønsker deg en fin onsdag! Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Selskap som stjeler

Omtale av  Rambo

Et veldig billig selskap som er bare ute etter pengene til folk. For det første blir det ikke fremstilt at man har har et bindingstid på 12 mnd og betale dersom man ikke ønsker å bruke selskapet. Du må også betale for bruk av modum innenfor 14 dagers angrerett. Har aldri opplevd dette før fra andre leverandører. Styr unna hvis du ikke ønsker bli lurt og ranet.

Svar fra NextGenTel
05.06.2024 13:23

Hei Rambo, Dette høres ikke bra ut, kjedelig at dette er inntrykket du har fått som kunde hos oss! Vi har som andre bredbåndsleverandører helt vanlig praksis med 12 måneders bindingstid, som kommer helt tydlig frem i vår ordrebekreftelse. Vi gjør så godt vi kan for at dette skal være veldig tydelig, så det er veldig kjedelig å se at du fortsatt føler deg lurt på det området. Jeg er ikke sikker på hva du mener når du skriver at du må betale for modem innenfor angrerett, hvis du har valgt utstyr fra oss så får du regning på det sammen med resten av abonnementet når du har blitt kunde. Kjedelelig at dette var opplevelsen du fikk som kunde hos oss, men jeg håper du har fått et annet internettabonnement opp å gå hjemme nå 😊 Ønsker deg en fin onsdag! Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel

Får ikke koblet enheter til ruteren og umulig å få tak i noen service i Nextgentel

Omtale av  Audun G

Får ikke koblet enheter til ruteren og umulig å få tak i noen service i Nextgentel

Svar fra NextGenTel
28.05.2024 08:54

Hei, Audun! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler opplevelsen din på Bytt.no 😊 Det høres ikke særlig bra ut at du ikke får koblet noen ting til WiFi-utstyret. Jeg forstår selvfølgelig at det er irriterende. Dette må vi finne ut av! Jeg ser kun fornavnet ditt her på Bytt.no, men jeg håper at du ringer oss på telefon 987 07 979, eller bruker chatten på MinSide. Ta gjerne kontakt når du er hjemme ved WiFi-utstyret slik at vi kan feilsøke sammen med deg. Håper at vi hører fra deg! Beste hilsen Martin, NextGenTel

Virker greit.

Omtale av  Atle H

Fungerer greit,men var veldig trøbblete å få til å virke. Det skulle vert en kvikk start meny med i pakken

Svar fra NextGenTel
05.06.2024 12:20

Hei Atle H, Tusen takk for at du legger igjen din tilbakemelding om oss her på Bytt.no! Håper at internett går som det suser hos deg nå, uten noe ustabilitet. Kjedelig når det er trøblete å få installert. Vi skulle gjerne hatt flere detaljer om hva som ikke var enkelt og dine tips til hva som kunne vært bedre, din tilbakemelding som kunde betyr mye for oss! Jeg håper du får sendt oss en melding med flere detaljer på det via MinSide😊 Ønsker deg en fin onsdag! Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel

Dårlig

Omtale av  Christian

Misvisende at man ikke har et samlet abbonoment. Mp forholde seg til 2 aktørerer(RiksTV og nextgentel)

Svar fra NextGenTel
05.06.2024 12:07

Hei Christian, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Vi leverer TV fra RiksTV via vårt internett, for at vi skal kunne tilby den beste TV-tjenesten vi kan til våre internettkunder. Det er et tett samarbeid mellom oss som leverandører og vi jobber på for å tilby den beste samlede pakken til våre felles kunder 😊 Så kjedelig at du er så misfornøyd med samarbeidet, og at det er registrert som to separate abonnement. Vi jobber for at det gjøre det enkelt å være kunde, så vi tar med oss din tilbakemelding på dette videre. Hvis du ellers har problem med internett eller andre spørsmål om abonnementet hos oss så håper jeg du tar kontakt med oss, vi er klare til å hjelpe på chat via MinSide eller telefon 98707979 😊 Ønsker deg en fin onsdag! Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ustabilitet mulig på grunn av hardware

Omtale av  Svein

Det er ustabilt. Hvis det er min ruter så burde de ikke godkjent den i kjøpsøyeblikket.

Svar fra NextGenTel
05.06.2024 11:55

Hei Svein, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Så kjedelig at du har ustabilt nett.. Selv om vi har valgfrihet på utstyr og ruteren du bruker ikke er fra oss, vil vi at du skal ha best mulig internettopplevelse som kunde hos oss. Jeg håper du tar kontakt med oss sånn at vi kan komme med en anbefaling på hva som vil være best å gjøre for et mer stabilt nett! Vi står klare til å hjelpe deg på chat via MinSide og telefon 98707979. Ønsker deg en fin onsdag 😊 Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel

Kaotisk

Omtale av  Ronald

Mye rot i starten. Liten kontroll på hva externe selgere lover kundene for å kapre nye kunder. Tragisk

Svar fra NextGenTel
05.06.2024 12:12

Hei Ronald, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no, vi setter stor pris på å få tilbakemelding på hva vi gjør rett og galt fra våre kunder! Så kjedelig å høre at det har vært mye krøll i oppstarten av ditt abonnement hos oss, det vil vi gjerne høre mer om for å få flere detaljer om hva som har gått galt her. Send oss gjerne en tilbakemelding på det via MinSide. Jeg håper at alt fungerer som det skal hos deg nå, og hvis du har noen spørsmål eller det er noe vi kan hjelpe med angående ditt internett, så står vi klare til å hjelpe både på chat og telefonnummer 98707979 😊 Ønsker deg en fin onsdag! Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR