Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

RiksTV

Omtale av  Stein J

100/100 bredbånd er ikke godt nok for wifi som sagt. RiksTV fungerer dårlig. Stadig problemer med å komme innpå via strømming selv om koblet med kabel. Laster ikke ned. Andre strøm kanaler som Netflix er det ikke noe problem med. Ender med at jeg ikke ser på RiksTV grunnet tilkobling. Har 1 RiksTV boks også. Problemer til tider med den også. Ikke fornøyd

Svar fra NextGenTel
23.02.2024 08:34

Hei, Stein J Tusen takk for at du legger igjen din tilbakemelding her på Bytt.no. Så kjipt at internett og TV ikke fungerer som det skal hjemme hos deg. 100 Mbps er mer enn godt nok til å bruke WiFi og i de fleste tilfeller nok til en husstand, men det kommer selvsagt an på hvor mange enheter man har i bruk på nett samtidig. Jeg anbefaler at du tar kontakt med oss, så står en dyktig rådgiver klar til å hjelpe med dette. Da kan vi hjelpe med å finne ut hvilken hastighet som passer til ditt bruk og om det eventuelt er noe annet enn hastigheten som gjør at internett ikke fungerer som det skal! 😊 Vi takker for at du velger bredbånd fra NextGenTel! Ønsker deg en fin helg Jenny NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Greit nett til en OK penge

Omtale av  Christian

Stabilt nett til avtalt hastighet, prisene er ikke konkurransedyktig, men de er i det minste ikke Telenor.

Svar fra NextGenTel
23.02.2024 08:14

Hei Christian Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og takk for at du legger igjen din omtale om oss her på Bytt.no 😊 Vi leverer på samme fiberlinje som Telenor, derfor kan vi levere akkurat like bra nett men til enn billigere pris 🥳 Ønsker deg en riktig fin helg! Jenny NextGenTel

Godt fornøyd hittil

Omtale av  Randi

Virket bra hittil..håper det fortsetter. Mld om nedetid, og senere OK bar bra!

Svar fra NextGenTel
16.02.2024 12:59

Hei, Radi Så kjekt å høre at du er godt fornøyd! Vi skal jobbe på hver dag for at det skal være enkelt for deg som kunde her hos NextGenTel 💚 Takk for at du velger internett fra oss! Ønsker deg en strålende helg Jenny NextGenTel

Min mening er at det fortsatt fungerer .

Omtale av  Irene

Det ble bedre dekning og mer stabilt .Håper det fungerer også senere .

Svar fra NextGenTel
16.02.2024 12:57

Hei, Irene Tusen takk for at du legger igjen din tilbakemelding her på Bytt.no! Så kjekt at du har fått bedre dekning og et mer stabilt internett som kunde hos oss, ikke minst veldig hyggelig at du gir oss full pott på kundeservice! Da gjør vi jobben vår riktig💚 Vi takker for at du velger internett fra NextGenTel og ønsker deg en riktig fin helg! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel

Dårlig deknig med den type ruter

Omtale av  Arnt H

Har får dårlig dekning i alle rom, har hevet ruter som dere sendt en egen mail på, internett hopper ut og inn, hadde ikke det problemet da jeg hadde en Telenor ruter, og den står på samme plass som telenors ruter var plassert. For meg kan det se ut til at ruter ikke er sterk nok for mitt bruk

Svar fra NextGenTel
16.02.2024 12:54

Hei, Arnt H Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og at du legger igjen din omtale her på Bytt.no! 😊 Så kjipt at du har problermer med ruteren du har fått fra oss, siden jeg ikke kjenner til hvilken ruter du har så kan jeg ikke svare på rekkevidden knyttet til den ruteren. Men det kan antas at det er noe som kan forbedres med WiFi instillingene eller at det kanskje er en feil på akkurat den ruteren. Jeg vil anbefale at du tar kontakt med oss, så vi kan undersøke dette nærmere. Ring oss gjerne på 987 07979, så står en dyktig kollega klar til å hjelpe deg 💚 Ønsker deg en riktig fin helg Jenny NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ufattelig vanskelig å nå på tilefon. Ingen tilbakering tjeneste.

Omtale av  Egil F

Selger opplyste ingenting om at jeg ville få færre kanaler enn det jeg hadde under eksisterende abonnement hos Riks tv. Dette har jeg nå fått oppgradert mot ekstra betaling. Heller ikke at jeg måtte leie en ny router, ekstra betaling. Og flere mindre tilbake holdelser som ville være obligatorisk iflg selgers opplysningsplikt.

Svar fra NextGenTel
16.02.2024 12:46

Hei Egil F, Her virker det som om ting ikke har gått helt som de skulle. Så kjipt at du har stått i kø uten å få mulighet for tilbakering, for den funksjonen har vi, så det har nok dessverre skjedd en feil og det må vi beklage! Jeg kjenner ikke til hvilket abonnement du har hatt hos RiksTV og hvilket du fikk fra selger, men jeg antar at det har skjedd en misforståelse fra selger sin side, vi prøver ikke å unnlate informasjon i og med at det er viktig for oss at vi ikke skaper feil forventning hos nye kunder! Vi tar tilbakemeldingen din på alvor og håper at du er fornøyd med tjenesten nå som du har snakket med oss og fått riktig TV-pakke! Vi skal jobbe på videre for å gjøre det enkelt å være kunde hos oss 💚 Ønsker deg en riktig god helg Jenny NextGenTel

Greit med RiksTV over nettet, men se ovenstående kommentar.

Omtale av  Iver W

Får ikke koblet til varmepumpen. Hjelpen fra dere funket ikke. Panasonic har sålangt ikke kunnet hjelpe. Begynner å angre på at jeg byttet nettleverandør.

Svar fra NextGenTel
16.02.2024 08:14

Hei, Iver W Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Så kjedelig når ikke alt bare kobler seg til på enkelt vis, jeg kan ikke se hvilket WiFi-utstyr du har fra oss men ser du skriver at RiksTV fungerer fint over nettet. Hvis andre ting som du har kobles fint på WiFi, så er det leverandøren av varmepumpen som i utgangspunketet skal hjelpe videre. Hvis det ikke ordner seg så vil jeg gjerne at du tar kontakt med oss igjen, vi har trossalt valgfrihet på utstyr sånn at du skal kunne bruke det utstyret som vil passe best hjemme hos deg 💚 Takk for at du tar deg tid til å legge igjen din omtale her på Bytt.no. Jeg håper problemet med varmepumpen løser seg snart Ønsker deg en fin helg Hilsen Jenny NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR