NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
NextGenTel kunne av ukjent årsak ikke levere bredbånd på den eksisterende fiberkabelen fra Telenor. Dette ligner på en eller annen form for samarbeid mellom disse to leverandørene.
Hei Louis. Tusen takk for at du ønsket å bli kunde hos oss. Vi skulle gjerne hatt deg med oss videre så her håper jeg det har blitt gjort en feil. Telenor sin fiber er åpnet for konkurranse og vi kan levere til over nesten alle fiberlinjene til Telenor. Det finnes imidlertid et par unntak og det kan høres ut som du er berørt av det. Du kan dobbeltsjekke hvorvidt vi kan levere på Telenor sin fiberlinje ved å søke opp adressen din på hjemmesiden vår, https://www.nextgentel.no/ Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Det virker greit hjemme Men kunne vært enda Bedre Hvist NextGentel hadde en Mobil USB ruter som bare var å trykke inn på lapToppen og fungerte kostnadsfritt på Landsbygda uten signalproblema på Hytta. Når man har et abonemang så sku det også fungert på Hytta i tillegg til HjemmeAdressen. Å da må en Mobil USB Ruter være mulig å programmere for hyttebruk.
Hei Svein. Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi har mobilt bredbånd som kan benyttes både hjemme og på hytta. Dersom du ikke bruker nettet så veldig mye kan dette være både en rimeligere og bedre løsning. Ta gjerne kontakt om du er interessert i dette. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Ved flytting ønsker jeg en smidig overgang, spesielt hvis fra/til flytting adressen bruker samme leverandør. Det viser seg at man likevel skal sende frem og tilbake nye bokser, selv om det handler om en administrativ endring. I tillegg er tilbudet mer en halvt lavere hastighet til en dyrdere pris....Jeg har også anbefalt NextGenTel til en ny innflytter på min gamle adresse. Jeg er ikke sikker om jeg har lyst til å anbefale dere her i etterkant.
Hei Peter. Takk for at du anbefalte oss tidligere. Jeg håper vi gjør oss fortjent til en anbefaling igjen, men jeg forstår at vi må gjøre opp for den negative opplevelsen du hadde da du sist meldte flytting. Om det er noe mer du lurer på håper jeg du tar kontakt med oss igjen så skal vi hjelpe deg på best mulig måte. Flytting av bredbåndsabonnement skal være slik du skriver - enkelt. Normalt sett kan du melde inn flyttingen i NextGenTel-appen og ta med deg utstyret til ny adresse. Det er gunstig både for deg og for oss. Slik har det ikke blitt denne gangen og det beklager jeg.
Er ok oppetid, men ikke nå. Bra kundeservice. Ruteren røk nå, men får tilsendt ny.
Hei Bjørn. Hvis du har problemer med oppetiden, kan det enten være problemer med linjen, ruteren eller det trådløs nettverket ditt. Dersom du ikke finner ut av det, kan du gjerne ta kontakt med oss for et videre feilsøk. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Behold noe som fungerer og glem next gen tel Internett fungerer OK men TV lar seg ikke koble opp
Hei Gunnar. Det er bra at internett fungerer, men dersom du har problemer med oppkobling av TV-dekoderen vår har vi en god video guide på vår nettside: https://www.nextgentel.no/privat/hjelp/#entry1262 Om du fortsatt har problemer, kan du ta kontakt med oss for et feilsøk. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Alltid behjelpelig og god kundeservice når en tar kontakt
Hei Anita. Supert å høre at du er fornøyd! Vi jobber for å være imøtekommende og behjelpelig over telefon, så det gjør godt å høre at du syns det. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Tar for lang tid til for å få løst problem. Kundeservice feiler og gjør ikke problemet ferdig. Ikke alle men 1 person
Hei Petter. Det er ikke noe gøy å høre at det har tatt lang tid å få løst problemet ditt. Kundeservice har et høyt fokus på å få løst saken ved første henvendelse - noe som er gunstig både for deg som kunde og for oss. Det er ikke alltid vi klarer dette og jeg beklager problemet du har opplevd. Vi tar tilbakemelding din alvorlig og meldt dette videre. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel