⚠️
Blakk Week på
strøm mobil bredbånd forsikring lån
Spar opptil 20 000 kr
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 197 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 197 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 197 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
194
979
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 197 verifiserte omtaler på Bytt.no

Misvisende salg som ikke fungerer i praksis

Omtale av  Gunnar

Behold noe som fungerer og glem next gen tel Internett fungerer OK men TV lar seg ikke koble opp

Svar fra NextGenTel
01.07.2019 13:37

Hei Gunnar. Det er bra at internett fungerer, men dersom du har problemer med oppkobling av TV-dekoderen vår har vi en god video guide på vår nettside: https://www.nextgentel.no/privat/hjelp/#entry1262 Om du fortsatt har problemer, kan du ta kontakt med oss for et feilsøk. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Er godt fornøyd

Omtale av  Anita

Alltid behjelpelig og god kundeservice når en tar kontakt

Svar fra NextGenTel
01.07.2019 13:28

Hei Anita. Supert å høre at du er fornøyd! Vi jobber for å være imøtekommende og behjelpelig over telefon, så det gjør godt å høre at du syns det. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Tar for lang tid til for å få løst problem

Omtale av  Petter B

Tar for lang tid til for å få løst problem. Kundeservice feiler og gjør ikke problemet ferdig. Ikke alle men 1 person

Svar fra NextGenTel
01.07.2019 13:27

Hei Petter. Det er ikke noe gøy å høre at det har tatt lang tid å få løst problemet ditt. Kundeservice har et høyt fokus på å få løst saken ved første henvendelse - noe som er gunstig både for deg som kunde og for oss. Det er ikke alltid vi klarer dette og jeg beklager problemet du har opplevd. Vi tar tilbakemelding din alvorlig og meldt dette videre. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

God hastighet

Omtale av  Ann M. S

Syns d fungerer bra og er raskt.Dere kunne jo komme med noen tilbud innimellom da

Svar fra NextGenTel
01.07.2019 13:27

Hei Ann Takk for din positive tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi har med jevne mellomrom ulike kampanjetilbud på nettsiden vår som du kan benytte deg av dersom du ikke har bindingstid lengre. Dersom du benytter deg av et slik kampanjetilbud, vil dette medføre en ny bindingstid. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Fikk hjelp til det jeg hadde spørsmål om.

Omtale av  Sveinharald O

God kundeservice fra Nextgentel. Fikk hjelp til det jeg hadde spørsmål om.

Svar fra NextGenTel
01.07.2019 13:27

Hei Svein Harald. Takk for tilbakemeldingen. Godt å høre at du fikk hjelp til det du lurte på! Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Brutt avtale om oppkobling

Omtale av  Christian K

Det var en lang leveringstid på dette abonnementet og når oppkoblingen skulle skje for 1 døgn siden skjedde det ikke noe.Det ble ved purring sagt at montører holdt på med oppkobling men som nevnt 1 døgn etterpå er det fremdeles ikke noe nettilgang.

Svar fra NextGenTel
01.07.2019 13:27

Hei Christian. Leveringstid varierer fra om det er fiber eller kobber linje som skal kobles opp, men vi prøver alltid å få deg på nett raskest mulig. Vi får en forventet leveringstid fra montør selskapet som vi videreformidler til deg, dessverre kan disse av og til avvike pga ulike årsaker. Det er ikke ønskelig for oss at installasjonsdato ikke blir gjennomført etter avtalt tid da dette også medfører et tap for oss. Jeg får ikke sjekket direkte opp i saken din for å finne hva årsaken til utsettelsen er, men håper problemet er løst og du er på nett nå. Dersom du fortsatt har problemer eller lurer på, vennligst ta kontakt med oss slik at vi kan hjelpe deg. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Vurderer å bytt leverandør

Omtale av  Bertil

Dårlig kundeservice, uten nett i mere enn 3 uker. Lovet å sende ny ruter 3 ganger

Svar fra NextGenTel
01.07.2019 12:10

Hei Bertil. Jeg vet ikke hva som har skjedd her, men ingen kunder skal oppleve å være så lenge uten nett så det beklager jeg. Vi skal også holde løftene våre og vi har ingen grunn til å ikke sende deg en ny ruter når dette er avtalt. Vi ønsker å ha deg videre som kunde og jeg håper feilen blir rettet straks og at alt går tilbake til normalen. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

NextGenTel har 2 197 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR