NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Den e rask og enkel. Kunne vert enklere om å kunne åpne gjennom tlf samtale. Nå som vi har installert selv. Det eneste som mangler kopling.
Hei Lisa. Tusen takk for tilbakemeldingen. Kjekt å høre at du syns det gikk raskt og enkelt - det jobber vi for å være. Ønsker deg en flott sommer. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Ikke fått nett når vi skulle, og får beskjed om at montør har gitt seg for dagen og kan ikke få nett før mandag. Mener det ikke er kunden sitt problem at dere ikke har gjort jobben deres, og dette skulle ha vært fikset ikveld.
Hei Cathrine Det var dumt å høre at montør ikke rakk å gjennomføre installasjon slik som avtalt. Dessverre kan det noen ganger oppstå arbeid som tar lengre tid enn planlagt slik at montør ikke får tid til å gjennomføre alt som skulle gjøres den dagen. Vi ønsker at våre kunder kommer på nett raskest mulig og montør vil koble deg opp tidligst mulig. Vi vil selvfølgelig ikke starte fakturering før du faktisk er koblet opp slik at du ikke betale for en tjeneste du ikke har fått enda. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Liten ventetid på telefonen, hjelpsom og service innstillt personal. Og kjapp levering.
Hei Randi. Takk for tilbakemeldingen! Kjapp respons fra kundeservice er noe vi har jobbet mye med å oppnå det siste året - og det er kjekt å høre at du er fornøyd med servicen! Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Fantastisk person å snakke med og som veileder en eldre dame. Flott, ikke lang ventetid. Bare hyggelig og hyggelig person.
Hei Hilde Tusen takk for din positive tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Ønsker deg en fin sommer. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Har avsluttet abonnement og sendt inn ruter som avtalt. Ringte og fikk beskjed at alt var OK! likevel blir eg nedlesset med regning på ruteren gang på gang, ringer igjen får beskjed om at alt er Ok. Så tikket det inn nye regninger!! Trakassering, eg går til Politi og TV2 tar ikke dette slutt, nå et det nok! Ser på Facebook at mange sliter med dere, useriøst firma som prøver å lure folk! Eg skrivet innlegg nå.
Hei Trygve Når du sender tilbake utstyret til oss, tar det vanligvis ca 5 virkedager før vi mottar utstyret hos oss. Når dette skjer, vil du automatisk få en mail om at utstyret er mottatt. Det viktigste du må passe på er at du sender utstyr med sporingsnummer for hvis ikke kan du risikere at utstyret blir sendt i retur til deg. Om du har fått faktura før vi har fått inn utstyret, er det bare å gi oss beskjed slik at vi kan ordne dette for deg. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Synes ofte nettet faller ut samt går tregt, krever omstart av ruter....
Hei Pål Litt usikker på hvor problemet kan ligge ut ifra hva du skriver. Det kan enten være ustabilitet på linjen eller overforbruk av internett kapasiteten din. Når du opplever at nettet faller ut, sjekk om det skjer noen endringer på lampene på ruteren. Dersom lampene indikerer at linjen er ustabil, må den feilmeldes slik at vi kan få fikset opp i feilen. Om det er overforbruk eller kanskje et wifi problem, må det feilsøkes litt mer lokalt hos deg. Det kan være en enhet som bruker opp hastigheten og medfører at alle andre enheter opplever ustabilt nett. Vi kan hjelpe deg med å finne ut hva som er årsaken til problemet slik at det er bare til å ta kontakt med oss når du har tid og er hjemme med utstyret. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
I utgangspunktet var jeg rasende og sint for det hadde skjedd noe feil med min faktura så jeg ringte inn til kundeservice. Jeg må ærlig innrømme jeg er ikke alltid like hyggelig med kundeservice telefonsamtaler så jeg var kanskje litt direkte å sint på telefonen. Personen som jeg snakket med endret hele min oppfatning av Nextgentel og løste alle problemene mine på rekordtid. Han hjalp meg med både fakturaspørsmål, kundeforhold og lærte meg å bruke mine sider samt sendte meg bekreftelser på epost. Takk, du gjorde dagen min mye bedre og jeg håper det er du jeg møter på røret neste gang jeg ringer inn.
Hei Kristian. Takk for en fin tilbakemelding. Kjekt å høre at det som i utgangspunktet var en frustrerende situasjon ble snudd til noe positivt og jeg tror samtalen gjorde kollegaen min sin dag bedre også! Ønsker deg en fin sommer. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel