NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har avsluttet abonnement og sendt inn ruter som avtalt. Ringte og fikk beskjed at alt var OK! likevel blir eg nedlesset med regning på ruteren gang på gang, ringer igjen får beskjed om at alt er Ok. Så tikket det inn nye regninger!! Trakassering, eg går til Politi og TV2 tar ikke dette slutt, nå et det nok! Ser på Facebook at mange sliter med dere, useriøst firma som prøver å lure folk! Eg skrivet innlegg nå.
Hei Trygve Når du sender tilbake utstyret til oss, tar det vanligvis ca 5 virkedager før vi mottar utstyret hos oss. Når dette skjer, vil du automatisk få en mail om at utstyret er mottatt. Det viktigste du må passe på er at du sender utstyr med sporingsnummer for hvis ikke kan du risikere at utstyret blir sendt i retur til deg. Om du har fått faktura før vi har fått inn utstyret, er det bare å gi oss beskjed slik at vi kan ordne dette for deg. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Synes ofte nettet faller ut samt går tregt, krever omstart av ruter....
Hei Pål Litt usikker på hvor problemet kan ligge ut ifra hva du skriver. Det kan enten være ustabilitet på linjen eller overforbruk av internett kapasiteten din. Når du opplever at nettet faller ut, sjekk om det skjer noen endringer på lampene på ruteren. Dersom lampene indikerer at linjen er ustabil, må den feilmeldes slik at vi kan få fikset opp i feilen. Om det er overforbruk eller kanskje et wifi problem, må det feilsøkes litt mer lokalt hos deg. Det kan være en enhet som bruker opp hastigheten og medfører at alle andre enheter opplever ustabilt nett. Vi kan hjelpe deg med å finne ut hva som er årsaken til problemet slik at det er bare til å ta kontakt med oss når du har tid og er hjemme med utstyret. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
I utgangspunktet var jeg rasende og sint for det hadde skjedd noe feil med min faktura så jeg ringte inn til kundeservice. Jeg må ærlig innrømme jeg er ikke alltid like hyggelig med kundeservice telefonsamtaler så jeg var kanskje litt direkte å sint på telefonen. Personen som jeg snakket med endret hele min oppfatning av Nextgentel og løste alle problemene mine på rekordtid. Han hjalp meg med både fakturaspørsmål, kundeforhold og lærte meg å bruke mine sider samt sendte meg bekreftelser på epost. Takk, du gjorde dagen min mye bedre og jeg håper det er du jeg møter på røret neste gang jeg ringer inn.
Hei Kristian. Takk for en fin tilbakemelding. Kjekt å høre at det som i utgangspunktet var en frustrerende situasjon ble snudd til noe positivt og jeg tror samtalen gjorde kollegaen min sin dag bedre også! Ønsker deg en fin sommer. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Hyggelig kundekonsulent. Effektiv god service. Fant feilen raskt.
Hei Liv Vi setter pris på din tilbakemelding og det er godt å høre at du fikk den hjelpen du trengte. Håper du får en fin sommer. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Super bra er fornøyd med servicen. Vil anbefale dere til andre.
Hei Bjørn Tusen takk for din gode tilbakemelding! Håper du får en fin sommer. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Når det kommer til selve internettet, så har ikke jeg personlig den beste erfaringen. Jeg føler jeg kanskje betaler for litt mer enn det jeg får, men kundeservice er veldig hyggelige og hjelpsomme. De er rett på sak for å prøve å finne ut av hva som er problemet.
Hei Ida. Kjekt at du syns kundeservice er hyggelig og hjelpsom - det er viktig for oss. Generelt sett er utfordringer tilknyttet WiFi-tilkoblingen hovedårsaken til at enkelte får lavere hastighet enn abonnementet tilsier. Her gjør vi mye for å bedre forholdet fra vår side og vi tipser om hva som kan gjøres selv. Det kan så klart skyldes andre årsaker også. Jeg håper du fikk en løsning, eller tips til hva som kan gjøres på egen hånd da du var i kontakt med oss. Ønsker deg en flott sommer. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Super kundebehandling, men ingen oppfølging. 1 mnd uten Internett. Dyrt på 4G. Vurderer å bytte 2 abonnement på NextGenTel
Hei Thor. Fint å høre at du er fornøyd med kundeservice, men jeg forstår at det alene ikke er godt nok når du har vært lenge uten nett. En så lang nedetid skyldes som regel et linjeutfall hvor det kreves en større jobb for å få rettet, eller at det er i et område med lav montørkapasitet. I slike tilfeller følger vi opp regelmessig og purrer netteier, men jeg beklager at du ikke har fått en god nok tilbakemelding fra oss. Perioden du er uten nett skal du naturligvis få refusjon for. Jeg håper feilen blir rettet svært snart. Ønsker deg en fin sommer. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel