NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Byttet gikk uten noen problemer, bra kundeservice og informasjonen underveis var kjempebra.
Nettet er bra. Men er litt bondefanget. Det som var inkludert hos Telenor, kommer i tillegg hos Next. Når de solgte dette til meg, skulle jeg spare mange penger. Men det er en innsparing på ca kr 100,00, De fortalte bare om nettleia og inne om alle tilleggene. Og ikke om forhåndsbetaling heller.
Nettverket faller ut og jeg må logge på igjen fler ganger om dagen
Vi er overasket over hvor lite fleksibelt bruken er. Rikstv fungerer som en analog kanal...i prinsipp som en gammeldags tv-kanal. Vi kan ikke se programmer til de tidspunkter so passer oss. Søker vi opp programmer for å se dem på et passende tidspunkt får vi beskjed om å gå til andre digitale plattformer. Vi ønsker å snakke med dere om dette problemet for å sjekke om det er noe vi ikke har forstått med bruken eller om vi bare har blitt forledet i sammenheng med avtaleinngåelse pga manglende opplysninger om dette.
Prisen er langt i fra det vi var enige om og det skulle komme noen å koble det opp så nå er det veldig dårlig dekning i huset og sure folk.
Det er noe drit med deres selleskap som nextgentel jeg har bestilte internet fra dere for førstegang fik jeg tilbud 400 etter tre måneder 500 etter 6 måneder 600 og nå utenom jeg får beskjed 700kr i måneden Hva fann dere driver med ?? Dere stjele penger fra samfunn hva skjedd med dere ?? Fikse den for meg eller jeg flytte internett fra dere.
Vi ble lovet samme hastighet, dekning og en lavere pris - ingen av delene stemmer. Har prøvd å komme i kontakt med personen som gav tilbudet, uten hell.