NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
virker bra foreløpig. Men jeg savner at de ikke kan levere netflix
Har ikke noe å klage på hittil. Alt har fungert godt
Synes det går litt tregere, stadige oppdateringer og må restarte. Så som så med erfaringer fra kundeservice, noen er hjelpsomme og ett fåtall er uvitende.
Feil bruksanvisning til fjernkontroll, og tv slår seg av selv om ok blir bruk ved nedtrapping til 0 sek. I tillegg er bildene mindre skarpe enn før.
Tungvint å navigere på tv. Kommer ikke gjennom ved forsøk på å bestille vanlig fjernkontroll.
Det er alltid en del prøvelser ved bytte av leverandør. Men personene i kundestøttetjenesten var dyktige og høflige
Fiber ok. Men tv opplegget er dårlig i forhol til Telenor. Man burde gå bakover 2 uker i tv guiden som Telenor har, og kunne se et program ( Ikke alle kanaler og progam/fimer ) også når en er inne på tv guiden bør en ha flere valg om en aktverer et proram som ta opp/ ta opp serie, start fra begynnelsen osv Nei sjek hva og hvordan telenor har det og ta lærdom. Samt få inn youtube kanalen og på hjem knappen burde man kunnegå på nettet osv