NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lavere hastighet enn lovet, lurt av selger angående ruter/hastighet
Hei, Martin Så kjipt at du har fått dårligere internett! Jeg ser du oppgir at du får internett gjennom en eldre teknologi, hvor det kan være flere grunner til at det oppstår feil på nettet. Vi ønsker at du tar kontakt med oss sånn at vi kan hjelpe deg videre med problemene du opplever på internett hjemme. Ring oss gjerne på 98707979, så får du hjelp av en dyktig medarbeider med teknisk kompetanse 🤗 Håper på at du tar kontakt og at vi finner en rask løsning så internett fungerer bedre hos deg. Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Ønsker deg en fin dag Jenny NextGenTel
Bestillte ekstra tv boks. Det tok under 24 timer fra Oslo til Bergen. Det er vel faktisk rekord for meg!
Hei, Kurt Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Kjekt å se at du er så fornøyd med service fra oss og ikke minst at du gir oss full pott på vurderingen! Dette gir oss enda mer motivasjon til å jobbe på videre for å gjøre det enkelt å være kunde hos oss 🤗 Vi ser frem til å fortsette med og levere internett til deg fremover 😃 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Fungerer fint , god rutet fra Deco. Men, ble fakturert kr 129 i fakturagebyr på første faktura selv om jeg har e-faktura. Hvis det fortsetter er det like billig å gå tilbake til Telenor. Gav et dårlig førsteinntrykk!
Hei, Øystein S Tusen takk for at du legger igjen din tilbakemelding om oss her på Bytt.no! Det betyr mye for oss 💚 Oisann, her ser det ut som vi kan ha gjort en feil. Anbefaler at du tar kontakt med oss og får hjelp til å se hva som har gått galt her, så vi kan hjelpe med å rette opp i dette 🤔 Vi er glad for at du gir beskjed, ta gjerne kontakt med oss på telefon eller chat via MinSide så står vi klare til å hjelpe deg videre! Ønsker deg en riktig god mandag Jenny NextGenTel
De leverer som lovet god hastighet på nettet. God kundeservice de tok kontakt da jeg sendte inn klage på routeren, og det ble ordnet i løpet av noen minutter på telefon
Hei, Bjørnar R Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og for at du tar deg tid til å legge igjen din omtale her på Bytt.no 🙌 Vi er veldig glade for å se at internett fungerer som den skal og at du fikk god hjelp da du kontaktet oss, det er sånn vi vil ha det! Har du flere spørsmål er det bare å kontakte med oss, så står vi klare til og hjelpe 😁 Ønsker deg en riktig god mandag Jenny NextGenTel
I samme sekund som fiberboksen fra dere kom på plass, var alle gjentagende tidligere problemer borte.
Hei, Laila Tusen takk for en veldig hyggelig omtale her på Bytt.no, kjekt å se at du er så fornøyd! Vi er glad for å kunne løse problemene du hadde på internett tidligere, og takker for at du velger NextGenTel som din internettleverandør 💚 Har du noen spørsmål om internett fra oss, står vi klare til å hjelpe enten på telefon eller chat via MinSide! Ønsker deg en strålendes mandag Jenny NextGenTel
Gått greit så langt. Måtte resette printeren på grunn av bytte av internettleverandør. Vanskelig å få hjelp for private kunder. Fungerer nå.
Hei, Arild Tusen takk for at du legger igjen din tilbakemelding om oss her på Bytt.no, vi setter stor pris på at du velger internett fra NextGenTel 💚 Veldig kjekt å se i vurderingen din at du er fornøyd og at internett fungerer! Hvis du har noen spørsmål er vi her for å hjelpe deg 😄 Ønsker deg en riktig god dag! Jenny NextGenTel
TV får et gult slør med jevne mellomrom så strømmeboksen må slåss av og på for å bli kvitt sløret. Ellers er alt flott, raskt nett og mange kanaler.
Hei, Harald Tusen takk for at du velger NextGenTel og for at du deler din tilbakemelding her på Bytt.no, det settes stor pris på 🤗 Så kjipt at TV abonnementet ikke fungerer som det skal, jeg anbefaler at du tar kontakt med vår samarbeidspartner RiksTV som har rådgivere som er superdyktige på å hjelpe til med den typen feil. Om du har spørsmål så må du gjerne ta kontakt, vi står klar til å hjelpe 💚 Ønsker deg en stårlendes helg Jenny NextGenTel