NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
TV får et gult slør med jevne mellomrom så strømmeboksen må slåss av og på for å bli kvitt sløret. Ellers er alt flott, raskt nett og mange kanaler.
Hei, Harald Tusen takk for at du velger NextGenTel og for at du deler din tilbakemelding her på Bytt.no, det settes stor pris på 🤗 Så kjipt at TV abonnementet ikke fungerer som det skal, jeg anbefaler at du tar kontakt med vår samarbeidspartner RiksTV som har rådgivere som er superdyktige på å hjelpe til med den typen feil. Om du har spørsmål så må du gjerne ta kontakt, vi står klar til å hjelpe 💚 Ønsker deg en stårlendes helg Jenny NextGenTel
Systemet leveres med egen trådløs ruter. Denne dekker nok godt en leilighet, men ikke en enebolig som har kabling. Koblet opp hub som fordeler og har knyttet opp egne trådløse enheter. Dette fungerer bra, men jeg sette med en trådløs router som jeg ikke har behov for.
Hei, Knut T Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no 😄 Det er helt riktig som du skriver, ikke alt utstyr passer like godt hjemme hos alle. Derfor har vi i NextGenTel bestemt at kundene våre skal ha valgfrihet på utstyr, så trenger du ikke å ha en ruter fra oss hvis du ikke bruker den! Håper du tar kontakt med oss så snart som mulig så hjelper vi deg videre 💚 Ønsker deg en riktig fin helg Jenny NextGenTel
Så langt er jeg fornøyd. Det var enkelt å kople seg på.
Hei, Hilde Tusen takk for at du ville bli kunde hos oss 💚 Vi er så glad for å høre at du er fornøyd og at oppkobling var enkel, det er akkurat sånn vi vil at det skal være å bli kunde! Håper du fortsetter å være like fornøyd med abonnementet hos oss videre, vi skal jobbe på for at du skal ha en god deal på internett 🤗 Ønsker deg en strålendes helg Jenny NextGenTel
hadde litt problemer med og montere opp ruter, ellers bra rettledning.
Hei, Norvald Tusen takk for at du ville bli kunde hos oss og at du deler din omtale her på Bytt.no, vi setter veldig stor pris på din tilbakemelding! Så kjekt å se at du er fornøyd etter oppkobling, vi skal jobbe på videre for at det skal være enkelt for deg som kunde hos NextGenTel 💚 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Opplever at streaming har begynt å hakke. Det oppstår "nedlastningspauser".
Hei, Arnt H. B Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel, og for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no 💚 Det er veldig kjipt når internetten ikke bare funker som den skal, men det er vi jo selvfølgelig her for å hjelpe deg med! Håper du tar deg tid til å kontakte oss så vi får hjelpe med å nøste opp i feilen, vi står klare til å hjelpe på telefon eller Chat via MinSide. Ønsker deg en riktig god helg Jenny NextGenTel
Det fungerer når jeg har behov for det, og kommer raskt opp.
Hei, Kjell! Så bra du syns det er greit å bli spurt! Vi setter veldig stor pris på å få tilbakemelding fra våre kunder, det er dette vi lærer av 🙌 Gi oss en lyd hvis du har noen spørsmål om abonnementet fra oss, vi står klare til å hjelpe på telefon 💚 Ønsker deg en fin helg Jenny NextGenTel
Har de aller beste erfaringer med NextGenTel, både med kundeservice, informasjon og montørene. Dette virker lovende!
Hei Terje! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og takk for at du deler omtalen din på Bytt.no 💚 Det grønne NextGenTel-hjertet mitt slår litt ekstra hardt når jeg leser deg beskrive den gode opplevelsen du har hatt! Vi jobber hver dag for å gjøre det enkelt for deg som kunde. Uansett om det handler om å gjøre informasjonen vi sender litt bedre, hjelpen vi gir på telefon litt varmere eller montørjobben litt smidigere, går vi på jobb av en enkel grunn: deg 🤗 Vi er glad for at du har blitt kunde hos oss, og gleder oss til fortsettelsen! Ha en strålende torsdag! Martin, NextGenTel