NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Foreløbig uvant/tungvint å bruke. Veldig tungvint manøvrering med fjernkontroll
Hei Alf, Tusen takk for at du har blitt kunde hos oss og for at du gir oss din tilbakemelding her på Bytt.no! Vi forstår at du synes det er uvant og tungvint å bruke ny TV-tjeneste enn det du har vært vant til tidligere, og jeg håper jo det forandrer seg når du har blitt vant til å bruke den fra oss. Men jeg kan anbefale å ta en telefon til oss hvis du finner tid til det, så kan vi se om vi har noen tips og triks for å gjøre bruken lettere 😄 Ønsker deg en riktig fin torsdag! Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Alt fungerer utmerket. Installasjon var som plug and play!
Hei, Stephan Takk for at du ville bli kunde hos oss og at du deler din tilbakemelding her på Bytt.no! Kjekt å se at det har vært enkelt å bli kunde hos oss, akkurat som vi jobber for at det skal være 🎉 Ønsker deg en strålende dag 🌞 Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Det funker slik som det skal, verken mer eller mindre. Hadde egentlig ikke forventet noe annet.
Hei, Thomas Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Vi i NextGenTel setter stor pris på at du deler din opplevelse med oss. Det er supert om internett fungerer helt som den skal, men jeg ser at du gir oss middels score på for eksempel hastighet. Så hvis det fortsatt er noe tregheter på nettet eller du har noen spørsmål til abonnementet hos oss, så står vi klare til å hjelpe både på chat og telefon🎉 Håper vi fortsetter å levere internett som det fungerer som det skal, pluss litt til hos deg fremover 😄 Ønsker deg en fin torsdag Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Opplevd mange brudd i internettforbindelsen. Irriterende når man sitter og jobber og må starte utstyr på nytt og arbeidet på nytt.
Hei Kjell, Dette høres ikke bra ut.. Jeg skjønner godt at du ikke er fornøyd når internett er så ustabilt hjemme hos deg, og det vil vi jo helst forandre på så fort som mulig! Jeg anbefaler at du ringer oss på 98707979 når du har tid, så skal vi stå klare til å hjelpe med problemet du opplever med ustabilitet på internett 😊 Jeg håper problemet løser seg fort og at vi får levert en knirkefri forbindelse til deg videre! Ønsker deg en fin torsdag Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Akkurat endret fra Telenor til NextGenTel. Rask servise og hyggelige kundebehandler. Alt er oppe og gå umiddelbart etter oppkobling av nytt utstyr Gode veiledninger og gode linker tilgjengelig på e-post og hjemmesider til NextGenTel. 😁👍Store penger og spare ifm bytte.
Hei Dagfinn, Så kjekt at vi har fått deg som kunde og at du deler din tilbakemelding med oss 😄 Jeg blir veldig glad for å se at det har vært enkelt å bytte til oss og at du er fornøyd med prisen du får hos oss, vi jobber på for å tilby samme kvalitet til billigere pris 🙌 Vi skal jobbe på videre for at du skal fortsette å få den informasjonen du trenger for oss og for at det skal være enkelt for deg som kunde hos NextGenTel! Ønsker deg en strålende dag 🌞 Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Skamdyrt men funker. Sier opp abonnementet straks.
Hei Snublefot, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Vi jobber på for å tilby den beste internettkvaliteten til en billigere pris, men ser kanskje ut som vi har snublet litt i jobben vår med å kommunisere dette siden du beskriver oss som skamdyr 😅 Jeg ser ikke detaljer om ditt abonnement ut fra denne kommentaren, men jeg anbefaler at du tar kontakt med oss på chat via MinSide eller telefon 98707979, så kan vi sammen se på om du har den avtalen som er mest gunstig i forhold til ditt bruk 🤩 Ønsker deg en fin torsdag! Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Bestilte raskere linje enn jeg hadde hos annen leverandør, men opplever nettet som tregere
Hei Lars, Tusen takk for at du gir oss din tilbakemelding her på Bytt.no! Så kjipt at du opplever tregere nett hos oss, selv med raskere hastighet, jeg skjønner at det ikke virker logisk! Jeg kan ikke se ut fra denne tilbakemeldingen fra Bytt.no hvilket utstyr du bruker og om dette gjelder WiFi. Det kan for eksempel være mange faktorer som spiller inn når du opplever ustabilitet på WiFi. Jeg anbefaler at du tar kontakt med oss, da kan vi hjelpe med å finne ut hva som kan forårsake at du opplever nettet som tregt! Vi er tilgjengelig både på chat via MinSide og telefon 98707979 😊 Jeg håper vi finner ut av dette for og at vi leverer stabil og knirkefritt nett til deg fremover 🤩 Ønsker deg en fin tirsdag! Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel