NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bestilte raskere linje enn jeg hadde hos annen leverandør, men opplever nettet som tregere
Hei Lars, Tusen takk for at du gir oss din tilbakemelding her på Bytt.no! Så kjipt at du opplever tregere nett hos oss, selv med raskere hastighet, jeg skjønner at det ikke virker logisk! Jeg kan ikke se ut fra denne tilbakemeldingen fra Bytt.no hvilket utstyr du bruker og om dette gjelder WiFi. Det kan for eksempel være mange faktorer som spiller inn når du opplever ustabilitet på WiFi. Jeg anbefaler at du tar kontakt med oss, da kan vi hjelpe med å finne ut hva som kan forårsake at du opplever nettet som tregt! Vi er tilgjengelig både på chat via MinSide og telefon 98707979 😊 Jeg håper vi finner ut av dette for og at vi leverer stabil og knirkefritt nett til deg fremover 🤩 Ønsker deg en fin tirsdag! Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Stabil og grei tjeneste. Bytter til annen leverandør fordi de endrer pris og hastighet automatisk uten jeg har bedt om det. Liker ikke cowboysalg.
Hei Lasse, Tusen takk for at du gir oss din tilbakemelding her på Bytt.no! Kjekt å se at du har vært fornøyd med leveransen fra oss😊 Vi er opptatt av å være ærlig og utfører ikke endringer uten å varsle våre kunder god tid i forkant. Derfor er det kjedelig at du har opplevd oss annerledes enn akkurat det. Hvis du har noen spørsmål, så ikke nøl med å ta kontakt! Jeg kan ikke se detaljer om ditt abonnement ut fra denne omtalen på Bytt.no, men tar du kontakt med oss så kan vi svare deg på grunnlag for eventuelle endringer som har vært gjort. Ønsker deg en fin tirsdag 😊 Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Fungerer ok . Godt nok fornøyd og ikke særlig mye og klare på
Hei Christoffer, Tusen takk for at du gir oss din tilbakemelding her på Bytt.no! Så kjekt å se at du syns internett fungerer bra, og vi er fornøyd så lenge internett fungerer som det skal uten ustabilitet, og du syns du får det du trenger av informasjon fra oss 😄 Har du noen spørsmål om abonnementet hos oss, er det bare til å gi oss en lyd! Ønsker deg en fin tirsdag Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Dårlig service, føler meg lurt!!! Alt for mange apper som må installeres.!!!!!!!!! Umulig/dyrt å oppheve avtalen
Hei Jorunn, Tusen takk for at du gir oss din tilbakemelding her på Bytt.no! Så kjipt at du opplever dårlig service og at du føler deg lurt, det er jo absolutt ikke sånn vi vil ha det.. Jeg vet ikke helt hvorfor du har fått inntrykk om at du er nødt til å laste ned app, men kundeappen vår er tilgjengelig for de som ønsker å bruke den - den er altså til de av våre kunder som ønsker å bruke den. Vi jobber for at det skal være enkelt som kunde hos oss, men jeg oppfatter det som om at du ikke syns det. Så jeg håper vi får hjulpet deg med de spørsmålene du har om abonnementet, og jeg anbefaler at du tar kontakt med oss når du får tid. Du når oss på telefon 98707979, vi skal stå klare til å hjelpe 😊 Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Selger rotet noe med bestillingen, så jeg måtte ringe for å få det til å fungere, men ellers smooth
Hei Haakon, Tusen takk for at du gir oss din tilbakemelding her på Bytt.no! Kjekt å høre at det ordnet seg, selv om vi skulle vært foruten rot i bestillingen 😅 Vi er så glade for at du ville bli kunde hos NextGenTel og skal jobbe på for at det skal være enkelt for deg som kunde hos oss! Ønsker deg en fin tirsdag Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Tv stopper . nedlasting av bilder tar lang tid på finn.er mye dårlegere enn Telenor hadde,Er hastigheten dårlegere?
Hei Jon, Tusen takk for at du gir oss din tilbakemelding her på Bytt.no! Så kjipt at TV og internett ikke har fungert som det skal etter du er blitt kunde hos oss. Dette må vi selvfølgelig prøve å finne en løsning på så fort som mulig 😊 Jeg anbefaler at du tar kontakt med oss på telefon 98707979, så kan vi hjelpe deg herfra! Håper dette løser seg fort og at internett og TV-forbindelsen fungerer knirkefritt hos deg fremover. Ønsker deg en fin tirsdag Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Vi har verken TV eller kontakt med skriver etc og det har vi ikke hatt på snart 3 uker, fordi vi ikke har mottatt utstyr fra dere eller Riks TV. Vi jobber nå med saken med Forbrukerklagenemda.
Hei Tor, Tusen takk for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no! Dette høres slettes ikke bra ut! Jeg skjønner ikke ut fra denne omtalen om dette er i oppstartsfasen av ditt abonnement eller om du har vert på nett fra oss og har mistet forbindelsen. Uansett så ser det ikke ut som vi har gjort jobben vår med informasjonsflyt til deg godt nok! Jeg håper du finner tid til å ta kontakt med oss så vi kan se på saken sammen med deg og forklare det som har vært uklart og få fikset eventuelle feil. Du når oss på telefon 98707979, vi er klare til å hjelpe 😊 Ønsker deg en fin tirsdag Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel