NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjempe bra service vet ikke hva mer jeg skal si, venter på boxen.
Ustabilt nett. Dårlig trådløs router. God service fra dem jeg snakker med på telefon. Høflige og greie.
Får feil telefonnummer flere ganger, Servisetekniker var høflig, etter lang venting på svar.
Sjekk telefonsamtaler om FEILRETTING. Mangelfulle utsjekksrutiner etter tilsynelatende feilretting. Nett ok når det virker. Gjentatte kvalitetsmangler etter historiske feilrettinger.
Hadde gjort en liten feil der jeg skulle betale 663.90 men jeg hadde betalt 633.90 ved en feil, og han som tar telefon på faktura avdeling er forferdelig og provosert, han behandler kunder på en veldig dårlig måte og hever stemmen overfor meg, pga han kommer dere til å miste mange kunder, spesielt meg.
Hei Awara, Alle kan gjøre feil og feilen du gjorde var jo tross alt svært liten. Slik skal det ikke være og jeg tar gjerne å sjekker opp i saken selv. Jeg setter pris på om du sender meg en epost til [email protected] så tar jeg kontakt med deg - om du vil. Hilsen Samuel i NextGenTel
Får ved behov alltid super hjelp. 😃 Dere gjør alltid det ytterste for og fikse problemet.
Får det jeg betaler for og nettet har vært stabilt så langt.