Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Faktura

Omtale av  Awara B. T

Hadde gjort en liten feil der jeg skulle betale 663.90 men jeg hadde betalt 633.90 ved en feil, og han som tar telefon på faktura avdeling er forferdelig og provosert, han behandler kunder på en veldig dårlig måte og hever stemmen overfor meg, pga han kommer dere til å miste mange kunder, spesielt meg.

Svar fra NextGenTel
24.02.2020 09:39

Hei Awara, Alle kan gjøre feil og feilen du gjorde var jo tross alt svært liten. Slik skal det ikke være og jeg tar gjerne å sjekker opp i saken selv. Jeg setter pris på om du sender meg en epost til [email protected] så tar jeg kontakt med deg - om du vil. Hilsen Samuel i NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Super

Omtale av  Marina

Får ved behov alltid super hjelp. 😃 Dere gjør alltid det ytterste for og fikse problemet.

Fungerer

Omtale av  Einar

Får det jeg betaler for og nettet har vært stabilt så langt.

Holder ikke hva dere lover

Omtale av  Tusse

Ekstermt ustabilt og tregt. Nettet faller ut flere ganger daglig, og vi må restarte routeren. Telenor som Nexgentel bruker har fiber 10mtr fra huset som vi ikke får koble oss til før 2022.

Svar fra NextGenTel
21.02.2020 09:01

Hei Tusse. Det er leit å høre at du opplever problemer med nettet. Vi trenger stadig mer kapasitet for å få en sømløs opplevelse på nett og slik jeg forstår kommentaren din er du koblet til kobbernettet i dag. Dette nettet er stabilt for de aller fleste, men det er variasjoner i hvilken hastighet du kan få. Fiber har ikke en slik begrensning og det høres rart ut at du ikke får koblet deg på fibernettet ettersom det er såpass nærme. Vi kan tilby fiber over blant annet Telenor sitt nett - selv om de ikke har lagt inn fiber helt til boligen. Noe egenarbeid må da tilregnes. Om du ikke allerede har forsøkt helt nylig - søk opp adressen din på nextgentel.no. Det kan være adressen din helt nylig har blitt godkjent for fiber. Hilsen Samuel i NextGenTel

Bredbånd som man kan stole på.

Omtale av  Jacob S

De ytterst få gangene jeg har tatt kontakt for hjelp, har saken blitt ordnet med en gang.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Krise

Omtale av  Ulf

Katastrofe å ikke klare å informere eller fikse nett på snart 3 dager. Null info på hjemmesiden og må vente på SMS for oppdateringer. Null tilrettelegging for selvstendignæringsdrivende som er avhengig av nettet og kun mulig med info ved å ringe.

Svar fra NextGenTel
20.02.2020 12:44

Hei Ulf. Ved feilrettinger skal du informeres om forventet rettetid per SMS og eventuelle oppdateringer i saken. Driftsmeldinger legges ut på hjemmesiden vår og vil være synlig i MinSide-appen, men om du ikke er berørt av en driftsfeil, kun en feil spesifikt for din linje (og eventuelt noen naboer) har vi ikke mulighet til å legge dette ut som en driftsmelding. For selvstendig næringsdrivende anbefaler vi at du har et bedriftsabonnement og ikke et privatabonnement slik vi tilbyr. Et bedriftsabonnement koster mer enn et privatabonnement, men til fordel tilrettelegger slike abonnement for bedrifter og oppetiden som er kritisk for disse. Hilsen Samuel i NextGenTel

Fornøyd

Omtale av  Håkon L

Useriøs selger fra Telenor, endte med at vi måtte få stoppet avslutning av vårt abonnement hos Nextgenetel.

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR