NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sjekk telefonsamtaler om FEILRETTING. Mangelfulle utsjekksrutiner etter tilsynelatende feilretting. Nett ok når det virker. Gjentatte kvalitetsmangler etter historiske feilrettinger.
Hadde gjort en liten feil der jeg skulle betale 663.90 men jeg hadde betalt 633.90 ved en feil, og han som tar telefon på faktura avdeling er forferdelig og provosert, han behandler kunder på en veldig dårlig måte og hever stemmen overfor meg, pga han kommer dere til å miste mange kunder, spesielt meg.
Hei Awara, Alle kan gjøre feil og feilen du gjorde var jo tross alt svært liten. Slik skal det ikke være og jeg tar gjerne å sjekker opp i saken selv. Jeg setter pris på om du sender meg en epost til [email protected] så tar jeg kontakt med deg - om du vil. Hilsen Samuel i NextGenTel
Får ved behov alltid super hjelp. 😃 Dere gjør alltid det ytterste for og fikse problemet.
Får det jeg betaler for og nettet har vært stabilt så langt.
Ekstermt ustabilt og tregt. Nettet faller ut flere ganger daglig, og vi må restarte routeren. Telenor som Nexgentel bruker har fiber 10mtr fra huset som vi ikke får koble oss til før 2022.
Hei Tusse. Det er leit å høre at du opplever problemer med nettet. Vi trenger stadig mer kapasitet for å få en sømløs opplevelse på nett og slik jeg forstår kommentaren din er du koblet til kobbernettet i dag. Dette nettet er stabilt for de aller fleste, men det er variasjoner i hvilken hastighet du kan få. Fiber har ikke en slik begrensning og det høres rart ut at du ikke får koblet deg på fibernettet ettersom det er såpass nærme. Vi kan tilby fiber over blant annet Telenor sitt nett - selv om de ikke har lagt inn fiber helt til boligen. Noe egenarbeid må da tilregnes. Om du ikke allerede har forsøkt helt nylig - søk opp adressen din på nextgentel.no. Det kan være adressen din helt nylig har blitt godkjent for fiber. Hilsen Samuel i NextGenTel
De ytterst få gangene jeg har tatt kontakt for hjelp, har saken blitt ordnet med en gang.
Katastrofe å ikke klare å informere eller fikse nett på snart 3 dager. Null info på hjemmesiden og må vente på SMS for oppdateringer. Null tilrettelegging for selvstendignæringsdrivende som er avhengig av nettet og kun mulig med info ved å ringe.
Hei Ulf. Ved feilrettinger skal du informeres om forventet rettetid per SMS og eventuelle oppdateringer i saken. Driftsmeldinger legges ut på hjemmesiden vår og vil være synlig i MinSide-appen, men om du ikke er berørt av en driftsfeil, kun en feil spesifikt for din linje (og eventuelt noen naboer) har vi ikke mulighet til å legge dette ut som en driftsmelding. For selvstendig næringsdrivende anbefaler vi at du har et bedriftsabonnement og ikke et privatabonnement slik vi tilbyr. Et bedriftsabonnement koster mer enn et privatabonnement, men til fordel tilrettelegger slike abonnement for bedrifter og oppetiden som er kritisk for disse. Hilsen Samuel i NextGenTel