NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Får det jeg betaler for og nettet har vært stabilt så langt.
Ekstermt ustabilt og tregt. Nettet faller ut flere ganger daglig, og vi må restarte routeren. Telenor som Nexgentel bruker har fiber 10mtr fra huset som vi ikke får koble oss til før 2022.
Hei Tusse. Det er leit å høre at du opplever problemer med nettet. Vi trenger stadig mer kapasitet for å få en sømløs opplevelse på nett og slik jeg forstår kommentaren din er du koblet til kobbernettet i dag. Dette nettet er stabilt for de aller fleste, men det er variasjoner i hvilken hastighet du kan få. Fiber har ikke en slik begrensning og det høres rart ut at du ikke får koblet deg på fibernettet ettersom det er såpass nærme. Vi kan tilby fiber over blant annet Telenor sitt nett - selv om de ikke har lagt inn fiber helt til boligen. Noe egenarbeid må da tilregnes. Om du ikke allerede har forsøkt helt nylig - søk opp adressen din på nextgentel.no. Det kan være adressen din helt nylig har blitt godkjent for fiber. Hilsen Samuel i NextGenTel
De ytterst få gangene jeg har tatt kontakt for hjelp, har saken blitt ordnet med en gang.
Katastrofe å ikke klare å informere eller fikse nett på snart 3 dager. Null info på hjemmesiden og må vente på SMS for oppdateringer. Null tilrettelegging for selvstendignæringsdrivende som er avhengig av nettet og kun mulig med info ved å ringe.
Hei Ulf. Ved feilrettinger skal du informeres om forventet rettetid per SMS og eventuelle oppdateringer i saken. Driftsmeldinger legges ut på hjemmesiden vår og vil være synlig i MinSide-appen, men om du ikke er berørt av en driftsfeil, kun en feil spesifikt for din linje (og eventuelt noen naboer) har vi ikke mulighet til å legge dette ut som en driftsmelding. For selvstendig næringsdrivende anbefaler vi at du har et bedriftsabonnement og ikke et privatabonnement slik vi tilbyr. Et bedriftsabonnement koster mer enn et privatabonnement, men til fordel tilrettelegger slike abonnement for bedrifter og oppetiden som er kritisk for disse. Hilsen Samuel i NextGenTel
Useriøs selger fra Telenor, endte med at vi måtte få stoppet avslutning av vårt abonnement hos Nextgenetel.
Svakt at jeg ikke kan overføre ubrukte data til neste måned.
Kjøpte et abb hos Telia når eg kontaktet nextgentel. Med ruter fra nextgentel. Etterpå er det ingen som skjønner noenting på supporten, altså ingen hjelp å få.
Hei Nils Du har nok kjøpt et mobilt bredbånd hos vårt datterselskap Telio. Ruteren er fra Telio og du er derfor kunde hos Telio og ikke NextGenTel. Anbefaler deg å ta kontakt med Telio sin support for videre hjelp: https://www.telio.no/privat/hjelp/ Håper du får en fin dag. Vennlig hilsen Christian NextGenTel