NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Holder ingenting av det de sier når de vill selge INGEN eller frekk og dårlig kundeservice Chatten blir disconnected når man kommer på plass 1 i kø epost blir ikke godtatt som oppsigelse Hastigheten er mye lavere enn det jeg betaler for
Har prøvd å kontakte kundeservice på tlf siden kl 09 i dag tidlig. Har endelig kommet gjennom på kundeservice chatten der jeg måtte vente 30 minutter i kø. Når jeg da får svar kan de ikke løse problemet.
Nettet vårt var nede, ringte dem og sto i kø i to timer uten svar, dag to ringer jeg igjen og står i kø i 30 min, velger da at de kan ringe meg tilbake når det er min tur. Ble aldri ringt opp igjen. Dårlig nett og kundeservice.
For andre gang i løpet av 2 mnd er fiber kabelen klippet pga plassmangel i boksen. Dette er helt ulovlig og de bruker opptil 3 uker for og rette opp feilen.
Vi har i snart et år ikke fått hastigheten vi har betalt for. Nettet faller ut hele tiden, selv om hastigheten fremstilles på topp inne på Minside. Etter samtale med ansatt på Nextgentel i dag så han at hastigheten vi egentlig får tilsvarer 1/5 av hastigheten vi har betalt for. Denne infoen ble ikke fortalt forrige gang jeg ringte for å klage, for flere mnd. siden. Da var visstnok alt i skjønneste orden ifølge Nextgentel, og refererte til "topp" hastighet på Minside. Vi ble heller ikke fortalt under/etter installering at den nye ruteren vår har 2 trådløse linjer, som splitter hastigheten. Dette ble fortalt først i dag, mange mnd. etter. Vi får bare opp èn av to trådløse nettverk på søk. Bak på ruteren står det bare oppført èn av to trådløse nettverk. Ikke får man redusert pris ift. hva de IKKE har levert under denne tiden heller. Styr unna ! Svindel.
Etter at vi ønsket bytte navnet på betaling fra meg til datteren krever Nex gen tel en sume på 1500 kroner kun for fikse et nytt navne . Internett er fortsatt på samme adresse. Har vært kunde over fire år ,men nå er vi på jakt etter en ny leverandør .
En forferdelig opplevelse. Det har vært problemer med TV-tjenesten via fiber siden vi fikk den. De sender på ny ruter, TV-dekoderboks og nye oppdateringer. Noen feil forsvinner og andre dukker opp. At vi må betale 5000 kr for å si opp (bryte binding) fiber-internetten er jo helt mafia i 2020. Styr unna. Hadde ikke trodde jeg skulle skrive dette; men: jeg savner Telenor. Nå venter Altibox snart og det vet jeg at virker.