Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Svinde L og ikke no annet

Omtale av  Klaus

Sender regninger med stengegebyr uten at nettet har vært stengt. Ikke bare en gang , men nesten hver gang. Ringer til dem og dem skal slette det. Går 14 dager og det er sendt til innkasso. Dette skjer ofte. Ikke bli abonnent hos dette firmaet om dere ikke vil ha ett rent mareritt. Dere har blitt advart.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Er det noen på jobb?

Omtale av  Marius

Etter utallige feilaktige fakturaer etter bytte av abbonoment (der de også glemte å si opp det andre abb, så jeg skulle betale for 2 abb av samme type) og 20 forsøk på kommunikasjon igjennom MinSide appen hadde jeg nesten gitt opp. Tilslutt ringte jeg til dem, og der ble jeg møtt av en som ikke kan beslrives som annet en "ikke opplært" Enden på visa er oppsigelse, ingen fakturaer blir betalt før riktige på plass. ALDRI VURDER NOE SOM HELST IFRA NEXTGENTEL. Et bossfirma som burde vert tvunget nedlagt pga inkompetanse på alle områder.

Lite imøtekommende og tenker kun penger og ikke på kundens beste.

Omtale av  Stig

Har klaget på dårlig nett fra dag 2. Etter utallige tlf og meldinger på min side så måtte vi oppgradere abonnement selv. Selger solgte oss et abo som vi ikke kunne bruke,selv om vi sa hva vi måtte ha i forhold til bruk. Har møtt en frekk kundebehandler, og flere som ikke viser interesse for og hjelpe med problemene. Når vi ville ut av avtalen, så forlanger de 4990 kr i brudd gebyr. Jeg prøvde og bruke angreretten, men denne sier de gjelder fra vi bestilte og ikke fra vi fikk produktet. Anbefaler alle om og holde seg langt vekke fra Nextgentel.😡😡 Nå blir det og kjøre saken videre

Elendig

Omtale av  Olav

Nettet går av og på. Like stabilt som været i Bergen. Aldri til å anbefale.

Betale 99kr for å levere inn ruter

Omtale av  Anne F

Har vært kunde i snart 7 år. Skal nå oppgradere til ny avtale med Nextgentel( kun fordi det er så få å velge mellom her vi bor) ,så får jeg faktura på 99kr for at de sender ut returlapp for ruter!! Er dette lov egentlig?

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Fikk ikke det som ble lover. Hastigheten er for dårlig... Vært kunde i mer enn 10-år.

Omtale av  Frank

Hadde hastighet10/10 over kobber nettet, måtte gå over til tråløstbredbånd 20/20 som skulle være så mye bedre. Det er bare tull. Klaget og nå skulle det være ordnet. Ja, litt bedre 2 uker, nå er det ræva dårlig igjen. Signalet er for dårlig fra de aktuelle sendere.... Er min påstand. Det er kun 1.bruker i hustanden så det burde ikke vært noe problem... Penger skal dem ha uansett kvalitet....ikke fornøyd. Skulle få så godt tilbud fordi jeg hadde vært kunde i mer enn 10-år sa kundebehandlere. Det var det heller ikke... Var samme pris som alle får.. 😠😡

Vær obs hvis man skal si opp abonnement hos Nextgentel!

Omtale av  Anders A

Hvis man skal si opp et abonnement hos Nextgentel, så vær veldig obs på at dette må gjøres flere ganger, da man etter første oppsigelse enten via Minside eller andre steder, vil få en telefon tilbake om at man vil si opp abonnementet. Hvis man da ikke er 100% klar i den muntlige samtalen, vil de fortsette å fakturere kunden.

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR