NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg ble kontaktet av en selger på døren som jeg ble enig egne priser med som er annerledes en de på hoved kontrakten som han kom med. Men han har levert inn de faste prisen og ikke de vi ble enige om. Internett vi betaler for er 60/60 men vi har ca. 15/20 vist jeg er snill. Tv faller ut fortere en jeg går på do. Og på fakturaene som vi får er det ikke litt kontroll og blir fakturert for de faste prisene og ikke de jeg og selger ble enige om.
Alt dårlig. Dem bare stjeler hver måned mer penger over pakke jeg har kjøpt, pakke til 260 kommer alle faktura over 400, og sist ikke bruke så mye kommer på 700.
Stenger tlf din om du ikkje betaler for nok selv du sier de ikkje skal det. Er ikkje behjelpelige med faktura når du for den og ikkje kan betale der å da. Kan ikkje del opp den heller sier de.
Jeg byttet fra Telenor til NextGenTel da det kom en selger å besøkte meg. Monopolet på kabelen er blitt opphevet. Jeg fikk en nyere ruter og TV-boks, som var veldig enkelt å koble på. Jeg sparer nesten 4000,- pr år (lettjente penger må jeg si). I tillegg er produktene raskere og bedre enn det jeg hadde hos Telenor. Jeg skjønner ikke hvorfor det står så mye negativ om de her inne på siden, NextGenTel fungerer veldig bra på fiber. Anbefales videre!
Faller ut hele tiden, eks. dersom jeg hører på radio. Det kobler seg på og faller ut etter et par sekunder. Ting går veldig trekt, for tregt for å koble til eksternt skrivebord.
Prices get increased at random intervals without prior warnings (2 month warning according to the contract, which they never honor). Speed is low, below the minimum guaranteed (10) On the subscription of 20. Modems they send are not functioning. Had to buy my own, but they still charge me a monthly modem fee. If you call customer service and choose to be called back, there is a ca 50% chance that they will NOT call you back.
Forferdelig kundeservice. Rotete system. Vet aldri hva jeg betaler for. Stigning i pris hele tiden.