Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Enkelt og effektivt bytte av fiberleverandør

Omtale av  Stein O. S

Sømløs og problemfri omkobling fra gammel leverandør til NextGenTel. Var ikke en gang hjemme på omkoblingstidspunktet, og selv værstasjonen (Netatmo) var aktiv etterpå. Har eget opplegg med nettverk og ruter, og det fungerte uten feilslag.

Svar fra NextGenTel
05.09.2024 10:50

Hei Stein, Takk for at du har blitt kunde, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Veldig kjekt å se at du har hatt en sømløs og problemfri omkobling til oss, det høres i mine ører ut som en god start på kundeforholdet 😊 Det skal være enkelt å bli kunde hos oss, da er det verken nødvendig med installatører eller at du må være hjemme, når du allerede er koblet til fiber fra før! Vi skal jobbe på videre for at det skal være minst like enkelt for deg som kunde hos oss videre. Ha en nydelig torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Leveranse

Omtale av  Sigurd S

Levert på tid. God informasjon på Mail underveis før oppstart

Svar fra NextGenTel
05.09.2024 10:40

Hei Sigurd, Takk for at du har blitt kunde, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Helt supert å se at du har hatt en god start på kundeforholdet, og at du er veldig fornøyd med informasjon fra oss 😊 Vi skal jobbe på videre for å gjøre det enkelt for deg som kunde. Ha en strålende torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Angrer overgang.

Omtale av  Randi H

Jeg har ikke kontakt med TV eller PC. Alt har blitt forverret mens jeg har hatt ferie og dere har koblet opp. Trenger hjelp!!

Svar fra NextGenTel
05.09.2024 10:39

Hei Randi, Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 😊 Veldig kjedelig å se at du har hatt en dårlig opplevelse med oppkobling og at du ikke har hatt kontakt med TV eller PC. Jeg håper på at internett og TV fungerer knirkefritt hos deg nå, men siden jeg ikke har flere detaljer enn det du skriver her og ditt fornavn får jeg dessverre ikke sjekket det herfra. Om du fortsatt har samme problemer med dette eller du har noen spørsmål om ditt abonnement hos oss, trenger du ikke nøle med å ta kontakt! Vi står klare til å hjelpe på telefon 98707979 og chat via MinSide. Så skal vi jobbe hardt fremover for at det skal være enkelt for deg å være kunde hos oss. Ha en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Unprofessional

Omtale av  Felix

Least professional company I've seen in a long time. Broken links on web page for on-boarding. These broken links are also sent out in onboarding emails. Ridiculous invoicing process. Stay away from it.

Svar fra NextGenTel
10.09.2024 13:42

Dear Felix, Thank you for becoming a customer and for letting us know your opinion on your experience with us! We sincerely apologize for the negative experience you've had with our onboarding process. Your feedback is valuable to us, and we take your concerns very seriously. Regarding the broken links, we would appreciate it if you could take a couple of minutes to send us the specific email and link that didn't work. You can forward the email directly to this address: [email protected]. Thank you for bringing this to our attention. Best regards Jenny, NextGenTel

Trenger hjelp til momtering

Omtale av  Tor Å. R

Har nettopp mottatt utstyr, men har problemer med å få det montert. Har ringt tlf. nr. til (anonymisert navn & tlf. nr) .men svarer ikke. Jeg forstår ikke hvordan jeg skal koble til TV til nettet. Jeg har også mottatt en TV antenne som skal monteres på hytta. Jeg er 78 år og trenger hjelp for å koble dette til. Jeg har flere ganger ringt tlf. 987 07 979 , men her er bare lang ventetid

Svar fra NextGenTel
04.09.2024 14:35

Hei Tor, Tusen takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Så kjedelig at du har hatt en sånn oppstart av ditt abonnement, og jeg håper alt har løst seg til nå! Jeg kan ikke se flere detaljer om ditt abonnement enn ditt fornavn og det du skriver her i omtalen, men jeg vil gjerne at du skriver en e-post til [email protected], hvis det fortsatt er noe du trenger hjelp til. Ellers så er vi her for å hjelpe på telefon 98707979, og hvis det er kø på telefon, så kan du velge at vi ringer deg tilbake så slipper du å vente på telefon i kø 😊 Ønsker deg en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Over til nextgeen tel

Omtale av  Reidar F. A

Merket ikke att en byttet over til nex. Farten er som lovet

Svar fra NextGenTel
04.09.2024 13:50

Hei Reidar, Helt sømløs overgang til oss er en veldig god start, og det kjekt lese at du har hatt en god opplevelse når du byttet fra Telenor til NextGenTel 😊 Vi leverer på Telenor sine fiberlinjer og skal ha akkurat like god kvalitet, så da er godt å se at du er fornøyd med hastigheten vi leverer. Ha en nydelig onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Fungerte ikke.

Omtale av  Olapetter T

Utstyret virket ikke, selv telefonen deres hakket så mye at vi ga opp. Jeg har aldri hjemme opplevd slik hakking / utfall, mye klager fra fam. uten nett. Biter i det sure eplet og forsøker å gå tilbake til Telenor.

Svar fra NextGenTel
03.09.2024 10:53

Hei Ola Petter, Tusen takk for at du deler din opplevelse med oss i din omtale 😊 Vi leverer på Telenor sine fiberlinjer og derfor skal vi levere akkurat like god fiberkvalitet, da er det ekstra kjedelig se at du har hatt mye trøbbel med internett etter du byttet til oss. Det er jo ikke godt nok! Jeg ser dessverre ikke annet en ditt navn og det du oppgir her i omtalen, men forhåpentligvis så var du i kontakt med oss når du opplevde dette som kunde. Kjedelig at vi ikke har fått til å hjelpe deg, jeg ser du skriver at du har byttet leverandør igjen, som er forståelig når internett ikke fungerer som det skal.. Jeg håper uansett at du har et internett som fungerer sømløst hjemme hos deg nå, så står vi klar med åpne armer hvis du en gang bestemmer deg for å bli kunde hos NextGenTel igjen 💚 Ha en fin tirsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR