NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Merket ikke att en byttet over til nex. Farten er som lovet
Hei Reidar, Helt sømløs overgang til oss er en veldig god start, og det kjekt lese at du har hatt en god opplevelse når du byttet fra Telenor til NextGenTel 😊 Vi leverer på Telenor sine fiberlinjer og skal ha akkurat like god kvalitet, så da er godt å se at du er fornøyd med hastigheten vi leverer. Ha en nydelig onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Utstyret virket ikke, selv telefonen deres hakket så mye at vi ga opp. Jeg har aldri hjemme opplevd slik hakking / utfall, mye klager fra fam. uten nett. Biter i det sure eplet og forsøker å gå tilbake til Telenor.
Hei Ola Petter, Tusen takk for at du deler din opplevelse med oss i din omtale 😊 Vi leverer på Telenor sine fiberlinjer og derfor skal vi levere akkurat like god fiberkvalitet, da er det ekstra kjedelig se at du har hatt mye trøbbel med internett etter du byttet til oss. Det er jo ikke godt nok! Jeg ser dessverre ikke annet en ditt navn og det du oppgir her i omtalen, men forhåpentligvis så var du i kontakt med oss når du opplevde dette som kunde. Kjedelig at vi ikke har fått til å hjelpe deg, jeg ser du skriver at du har byttet leverandør igjen, som er forståelig når internett ikke fungerer som det skal.. Jeg håper uansett at du har et internett som fungerer sømløst hjemme hos deg nå, så står vi klar med åpne armer hvis du en gang bestemmer deg for å bli kunde hos NextGenTel igjen 💚 Ha en fin tirsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
For dårlig kapasitet i forhold til tidligere leverandør
Hei Jens, Tusen takk for din omtale og for at du er blitt kunde hos oss 💚 Så kjipt at du opplever dårligere kapasitet nå enn tidligere, vi leverer fiber på Telenors fibernett så kvaliteten skal være svært god. Her må vi finne ut av hvorfor du opplever dårligere kapasitet på nettet nå siden det er samme fiberlinje. Jeg anbefaler at du kontakter oss på chat via MinSide eller telefon 98707979 om du ikke allerede har gjort det, vi står klare til å hjelpe 😊 Ha en fin mandag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Jeg har ikke merket stort til overgangen fra fiber fra Telenor til NextGenTel, men har opplevd forsinkelser ifm. streaming og oppdateringer i spesielt RiksTV-appen. Usikker på om dette skyldes appen, eller at det har vært flere brukere på nettet. Hastigheten jeg abonerer på skulle imidlertid være mer enn tilstrekkelig.
Hei Torbjørn, Takk for din omtale, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Helt topp at du ikke merket stort i overgangen fra Telenor, vi jobber på for at det skal være enkelt å bli kunde. Og skal jobbe på videre for at det fortsetter å være enkelt for deg å være kunde fremover. Så kjipt at det er forsinkelser når du streamer TV, den biten vil vi hjelpe deg med å se nærmere på om det ikke allerede er ordnet opp i! Vi er klare til å hjelpe både på chat via MinSide eller telefon 98707979. Ha en nydelig mandag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Like stabilt som Telenor, Bare billigere. Bytt til nextgentel hvis du ikke har gjort det allerede.
Hei Torbjørn, Takk for veldig hyggelig omtale, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Hos oss skal du få akkurat like god kvalitet og jeg blir så glad for å se at du er fornøyd! Vi skal fortsette å levere på det i tiden fremover slik at det blir enkelt for deg 😊 Ha en strålende mandag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Enkel bestilling, raske svar fra support. Problemfri oppkobling. App med god oversikt på status. God prising ift konkurrenter.
Hei Sr, Takk for veldig hyggelig omtale, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Jeg blir så glad for å se at jobben vi gjør for at oppstart som kunde hos oss skal være enkelt, har fungert godt hos deg. Husk at du enkelt kommer i kontakt med oss via chatten i MinSide-appen dersom du skulle trenge det. Ha en strålende mandag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Dårlig nett i forhold til det jeg hadde oss Telenor.. lagger jo hele tiden på strømming og tv ..
Hei John, Tusen takk for for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Kjipt når internett og TV ikke fungerer som det skal, sånn skal det jo ikke være heller. Jeg håper du vil la oss se på saken, hvis det ikke allerede er løst! Du når oss på 98707979 eller enkelt via chat på MineSide, vi står klare for å hjelpe med saken. Hos oss er det meningen du skal få akkurat samme kvalitet på fiberen, til en god pris! Jeg håper dette allerede er løst, eller løser seg snarest 🤞 Ha en nydelig helg! Beste hilsen, Jenny NextGenTel