NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Levert på tid. God informasjon på Mail underveis før oppstart
Hei Sigurd, Takk for at du har blitt kunde, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Helt supert å se at du har hatt en god start på kundeforholdet, og at du er veldig fornøyd med informasjon fra oss 😊 Vi skal jobbe på videre for å gjøre det enkelt for deg som kunde. Ha en strålende torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Jeg har ikke kontakt med TV eller PC. Alt har blitt forverret mens jeg har hatt ferie og dere har koblet opp. Trenger hjelp!!
Hei Randi, Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 😊 Veldig kjedelig å se at du har hatt en dårlig opplevelse med oppkobling og at du ikke har hatt kontakt med TV eller PC. Jeg håper på at internett og TV fungerer knirkefritt hos deg nå, men siden jeg ikke har flere detaljer enn det du skriver her og ditt fornavn får jeg dessverre ikke sjekket det herfra. Om du fortsatt har samme problemer med dette eller du har noen spørsmål om ditt abonnement hos oss, trenger du ikke nøle med å ta kontakt! Vi står klare til å hjelpe på telefon 98707979 og chat via MinSide. Så skal vi jobbe hardt fremover for at det skal være enkelt for deg å være kunde hos oss. Ha en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Least professional company I've seen in a long time. Broken links on web page for on-boarding. These broken links are also sent out in onboarding emails. Ridiculous invoicing process. Stay away from it.
Dear Felix, Thank you for becoming a customer and for letting us know your opinion on your experience with us! We sincerely apologize for the negative experience you've had with our onboarding process. Your feedback is valuable to us, and we take your concerns very seriously. Regarding the broken links, we would appreciate it if you could take a couple of minutes to send us the specific email and link that didn't work. You can forward the email directly to this address: [email protected]. Thank you for bringing this to our attention. Best regards Jenny, NextGenTel
Har nettopp mottatt utstyr, men har problemer med å få det montert. Har ringt tlf. nr. til (anonymisert navn & tlf. nr) .men svarer ikke. Jeg forstår ikke hvordan jeg skal koble til TV til nettet. Jeg har også mottatt en TV antenne som skal monteres på hytta. Jeg er 78 år og trenger hjelp for å koble dette til. Jeg har flere ganger ringt tlf. 987 07 979 , men her er bare lang ventetid
Hei Tor, Tusen takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Så kjedelig at du har hatt en sånn oppstart av ditt abonnement, og jeg håper alt har løst seg til nå! Jeg kan ikke se flere detaljer om ditt abonnement enn ditt fornavn og det du skriver her i omtalen, men jeg vil gjerne at du skriver en e-post til [email protected], hvis det fortsatt er noe du trenger hjelp til. Ellers så er vi her for å hjelpe på telefon 98707979, og hvis det er kø på telefon, så kan du velge at vi ringer deg tilbake så slipper du å vente på telefon i kø 😊 Ønsker deg en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Merket ikke att en byttet over til nex. Farten er som lovet
Hei Reidar, Helt sømløs overgang til oss er en veldig god start, og det kjekt lese at du har hatt en god opplevelse når du byttet fra Telenor til NextGenTel 😊 Vi leverer på Telenor sine fiberlinjer og skal ha akkurat like god kvalitet, så da er godt å se at du er fornøyd med hastigheten vi leverer. Ha en nydelig onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Utstyret virket ikke, selv telefonen deres hakket så mye at vi ga opp. Jeg har aldri hjemme opplevd slik hakking / utfall, mye klager fra fam. uten nett. Biter i det sure eplet og forsøker å gå tilbake til Telenor.
Hei Ola Petter, Tusen takk for at du deler din opplevelse med oss i din omtale 😊 Vi leverer på Telenor sine fiberlinjer og derfor skal vi levere akkurat like god fiberkvalitet, da er det ekstra kjedelig se at du har hatt mye trøbbel med internett etter du byttet til oss. Det er jo ikke godt nok! Jeg ser dessverre ikke annet en ditt navn og det du oppgir her i omtalen, men forhåpentligvis så var du i kontakt med oss når du opplevde dette som kunde. Kjedelig at vi ikke har fått til å hjelpe deg, jeg ser du skriver at du har byttet leverandør igjen, som er forståelig når internett ikke fungerer som det skal.. Jeg håper uansett at du har et internett som fungerer sømløst hjemme hos deg nå, så står vi klar med åpne armer hvis du en gang bestemmer deg for å bli kunde hos NextGenTel igjen 💚 Ha en fin tirsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
For dårlig kapasitet i forhold til tidligere leverandør
Hei Jens, Tusen takk for din omtale og for at du er blitt kunde hos oss 💚 Så kjipt at du opplever dårligere kapasitet nå enn tidligere, vi leverer fiber på Telenors fibernett så kvaliteten skal være svært god. Her må vi finne ut av hvorfor du opplever dårligere kapasitet på nettet nå siden det er samme fiberlinje. Jeg anbefaler at du kontakter oss på chat via MinSide eller telefon 98707979 om du ikke allerede har gjort det, vi står klare til å hjelpe 😊 Ha en fin mandag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel