NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
for llite sport. eg savnerNrk sprt qg Tv2 spot Elers er eg fornøgd sjølm eg ikje har hatt doke så lenge.
Hei Henrik, Av tilbakemeldingen din så skjønner jeg at det er RiksTV-løsningen du ikke er helt fornøyd med. Nå har jeg dessverre ingen detaljer om hvilken tjenestene du har bestilt, men ved å kontakte RiksTV direkte er jeg sikker på at dere kan finne en tjeneste som sørger for at du har all sporten og det andre du evt. måtte ønske og se på tilgjengelig ☺️ Håper ellers at opplevelsen din av nettet og leveransen av dette stod til forventningene 🥳 Ønsker deg en strålende dag videre! Mvh Christian NextGenTel
Forferdelig kundeservice, prøvde å komme med et tilbud, sa jeg ikke var interessert fordi jeg ikke ville ha bindingstid i et år for under 100kr i rabatt, og spurte hvordan det ville være hvis man bryter ut av bindingstiden da ville det bli billigere å beholde det jeg har idag, da kom vedkommende med et OK tilbake og svarte ikke mer. I tillegg når jeg hadde stått 35 minutter i telefon kø og da valgte de å legge på når jeg hadde komt meg ned fra 44 til 18 i køen!
Hei Camilla, Kjedelig å lese at du ikke har hatt noen god opplevelse når du var i kontakt med oss, og at du har hatt problemer med å komme igjennom. Jeg håper uansett at det har ordnet seg, og at du nå har en løsning du er fornøyd med. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din, og tar med oss de punktene du nevner for å videre forbedre vårt arbeid. Ønsker deg en flott dag videre! Mvh Christian NextGenTel
Sagt opp pga pris og dårligere vilkårene enn Telenor. De vil at jeg returnerer ruter (5 år gamel og betaler frakt selv. Merkelig. Og man må betale for "leie" av ruter så den er nedbetalt flerebganger ila de årene
Hei, Mimi! Takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no 😊 Veldig kjedelig å høre at du opplever pris og vilkår hos oss som dårligere hos oss enn andre leverandører. Vi jobber hver dag med å presse prisen på internettabonnement, og nylig ble vi kåret som beste og billigste fiberleverandør her på Bytt.no for 24 måned på rad. Takk for tilbakemeldingen din på praksisen vår med å sende tilbake utstyr 😊 Grunnen til at vi har denne praksisen er for å redusere miljøinngrepet vårt siden mye av rutere kan brukes på nytt. I de aller fleste rutere er det også brukt materialer som må behandles på en trygg måte. Jeg tar med meg tilbakemeldingen din internt hos oss. Det stemmer at vi har leiekostnad for ruter og WiFi-utstyr. Vi har markedets laveste leiepris per måned for WiFi-utstyr, og vi tar ingen etableringskostnad på utstyret. Med fiber fra oss kan du bruke hvilket som helst WiFi-utstyr, og leie av ruter er derfor helt valgfritt hos oss. Takk for at du har vært kunde hos oss, og du er hjertelig velkommen tilbake til oss ved en annen anledning 😊 Jeg ønsker deg en flott mandag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Internett har ikke funket på månedsvis. Ingen hjelp å få. Har ringt flere ganger og ingen kommer for å hjelpe.
Hei, Mathias! Takk for at du tar deg tid til å legge igjen din omtale her på Bytt.no 😊 Veldig kjedelig å høre at du opplever at internett ikke har fungert på så lang tid. Vi lever jo av å levere internett så når det ikke fungerer har vi ikke gjort en god nok jobb. Vi har kort ventetid på telefon hos oss, så du skal kunne komme i kontakt med en dyktig kollega av meg på telefon 987 07 979 som kan hjelpe deg med å finne en løsning på problemet. Vi er også tilgjengelig på chat via MinSide som du har tilgang til som kunde 😊 Håper at vi hører fra deg slik at vi kan finne en løsning! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Funker stabilt. Ble installert tidligere enn annonsert
Hei, Geir! Takk for at du legger igjen din omtale av oss her på Bytt.no. Og ikke minst - takk for at du har blitt kunde hos NextGenTel 😊 Når du forteller at alt fungerer stabilt er det som musikk i mine internett-ører. Det er akkurat det vi jobber med hver dag for å få til. Stabilt nett med høy kvalitet, bare billigere. Så skader det selvfølgelig ikke at installasjonen gikk litt raskere også 😃 Om du opplever noe problemer, eller ønsker rådgvinging fra oss, er vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979. Takk igjen for at du har blitt kunde, og ha en flott mandag 😊 Beste hilsen Martin, NextGenTel
Bare rot, gjør de feil på faktura kan de ikke kreditere. tok over 4 måner og få svar fra de, etter 10 sendte mail, og fler telefoner.
Hei, Kjell! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no, og for at du er kunde hos oss 😊 Rot, ventetid på 4-5 måneder, og ingen kreditering ved fakturafeil forstår jeg er veldig frustrerende. Det er heller ikke sånn det skal være hos oss. Vi har en normal behandlingstid på 2-5 virkedager dersom du sender inn en sak til oss via MinSide. Og fakturafeil skal vi selvfølgelig rydde opp i ved å kreditere det beløpet som er feil. Jeg får ikke sett noe mer informasjon enn fornavnet ditt her på Bytt.no, men send meg gjerne en mail på [email protected] med litt mer informasjon om ditt kundeforhold. Da kan jeg se nærmere på dette for deg 😊 Takk igjen for at du er kunde hos oss, og ha en riktig fin fredag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Routeren er ikke sikker (åpent nett), kan ikke legge inn password. Dessuten står den kun og blinker blått. Appen er fulgt til punkt og prikke.
Hei, Tore! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no 😊 Sikkerhet er viktig for oss, og jeg forstår at det er viktig for deg. Jeg ser ikke akkurat hvilken type WiFi-utstyr du har, men dersom du har Heimgard eller TP-Link Deco X55 skal du få opp et alternativ i oppsettet hvor du kan velge passord for WiFi-nettet. Dersom du har TP-Link Deco X55 finner du en fremgangsmåte på hvordan du setter passord her: https://hjelp.nextgentel.no/no_NO/brukerguider/bli-kjent-med-tp-link-deco-appen Vi er klare til å hjelpe deg med oppsettet dersom du ønsker det. Du kan ringe oss på telefon 98707979, eller bruke chatten på MinSide 😊 Jeg håper at vi hører fra deg slik at vi kan hjelpe deg med oppsettet. Takk for at du har blitt kunde hos oss, og ha en riktig fin mandag! Beste hilsen Martin, NextGenTel