NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Funker stabilt. Ble installert tidligere enn annonsert
Hei, Geir! Takk for at du legger igjen din omtale av oss her på Bytt.no. Og ikke minst - takk for at du har blitt kunde hos NextGenTel 😊 Når du forteller at alt fungerer stabilt er det som musikk i mine internett-ører. Det er akkurat det vi jobber med hver dag for å få til. Stabilt nett med høy kvalitet, bare billigere. Så skader det selvfølgelig ikke at installasjonen gikk litt raskere også 😃 Om du opplever noe problemer, eller ønsker rådgvinging fra oss, er vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979. Takk igjen for at du har blitt kunde, og ha en flott mandag 😊 Beste hilsen Martin, NextGenTel
Bare rot, gjør de feil på faktura kan de ikke kreditere. tok over 4 måner og få svar fra de, etter 10 sendte mail, og fler telefoner.
Hei, Kjell! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no, og for at du er kunde hos oss 😊 Rot, ventetid på 4-5 måneder, og ingen kreditering ved fakturafeil forstår jeg er veldig frustrerende. Det er heller ikke sånn det skal være hos oss. Vi har en normal behandlingstid på 2-5 virkedager dersom du sender inn en sak til oss via MinSide. Og fakturafeil skal vi selvfølgelig rydde opp i ved å kreditere det beløpet som er feil. Jeg får ikke sett noe mer informasjon enn fornavnet ditt her på Bytt.no, men send meg gjerne en mail på [email protected] med litt mer informasjon om ditt kundeforhold. Da kan jeg se nærmere på dette for deg 😊 Takk igjen for at du er kunde hos oss, og ha en riktig fin fredag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Routeren er ikke sikker (åpent nett), kan ikke legge inn password. Dessuten står den kun og blinker blått. Appen er fulgt til punkt og prikke.
Hei, Tore! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no 😊 Sikkerhet er viktig for oss, og jeg forstår at det er viktig for deg. Jeg ser ikke akkurat hvilken type WiFi-utstyr du har, men dersom du har Heimgard eller TP-Link Deco X55 skal du få opp et alternativ i oppsettet hvor du kan velge passord for WiFi-nettet. Dersom du har TP-Link Deco X55 finner du en fremgangsmåte på hvordan du setter passord her: https://hjelp.nextgentel.no/no_NO/brukerguider/bli-kjent-med-tp-link-deco-appen Vi er klare til å hjelpe deg med oppsettet dersom du ønsker det. Du kan ringe oss på telefon 98707979, eller bruke chatten på MinSide 😊 Jeg håper at vi hører fra deg slik at vi kan hjelpe deg med oppsettet. Takk for at du har blitt kunde hos oss, og ha en riktig fin mandag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Kjøpte fiber 300/300 uten utstyr (modem/router) då eg har sjølv av høy kvalitet. Fekk tilbudt ein pris frå selgar, og blei forsikra om at sidan eg ikkje skulle ha noko utstyr frå dei, kun link til mediaconverter, ville introprisen vedvare etter dei første 12 mndane. 12 mndr/1år seinare har linja vore bra stabil, men selger har tydeligvis overlegent løyet til meg når det kom til prisen. Den blei jekka opp no, og tross at kunne vise til skriftleg dialog som viser til tilbod frå selgar, var det beste Nextgentel kunne tilby 12mndr binding, mot at prisen bare gjekk opp halvparten so mykje. Useriøst firma.
Hei Adrian, Først og fremst er det gledelig og høre at du har hatt en god opplevelse rundt tjenesten som ble levert. Så er det selvfølgelig ikke like kjekt at det ikke er helt samsvar med forventningene dine rundt prisen. Jeg har dessverre ikke mulighet til å se detaljene i saken din, men det er jo svært beklagelig om det er sånn at selger har gitt deg feilaktig informasjon ang. dette. Jeg håper uansett at løsningen dere er kommet frem til er akseptabel for din del, og at du fortsatt nyter stabil og god internett til en fortsatt lavere pris. Ønsker deg en strålende 17. Mai i morgen! 🥳 Mvh Christian NextGenTel
Får ikke koblet TV til pc.ingen kobl skjema for de forskj.komp. Gammel 'epost satt som standard med glemt passord Får ikke bytte.
Hei, Ivar! Takk for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no 😊 Jeg kjenner ikke til helt hvordan du har prøvd å koble tv til pc-en din, men det skal ikke være værre enn at du kobler en HDMI-kabel fra pc til tv. Dersom du tenker på å koble til tv på det trådløse WiFi-nettet så skal det være en funksjon i innstillingene på tv-en som gjør at du kan koble til WiFi. Vi anbefaler alltid å koble til tv på nettet med en internettkabel av typen CAT6 eller nyere. Da får du den mest stabile tv-opplevelsen 😊 Dersom du er usikker på hvordan du kobler din tv-modell til WiFi anbefaler jeg å ta kontakt med produsenten av tv-en, slik at de kan hjelpe deg med akkurat din spesifikke tv-modell. Du finner også litt informasjon på hjelpesidene våre her: https://hjelp.nextgentel.no/wifi/koble-til-wifi-p%C3%A5-1-2-3 Takk for at du er kunde hos NextGenTel, og ha en flott fredag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Avtalebrudd. Ingenting stemte med lovet avtale. Feil i leveransen varer kom som ikke var avtalen
Hei Svein, Dette høres slettes ikke bra ut! 🫣 Jeg har dessverre ikke mulighet til å se detaljer om kundeforholdet ditt eller historikk knyttet til deg her jeg sitter, men jeg anbefaler deg å kontakte kundeservice med problemstillingen din. Du når oss via MinSide på web eller app, og vil der møte på en av våre dyktige konsulenter på kundeservice som mer enn gjerne hjelper deg å rette opp i det som du mener ikke er som avtalt. Jeg beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss så langt, men dette er jeg helt sikker på kommer til å løse seg helt fint til slutt ☺️ Takk for at du tok deg tid til å legge igjen denne tilbakemeldingen til oss. Som kunde skal du alltid føle deg trygg på at du får nøyaktig det som er avtalt, og når dette mot formodning ikke er tilfellet er det svært verdifullt for oss å høre om det. Ønsker deg en riktig god helg! Mvh Christian NextGenTel
Internet OK TV Telenors betjening var vesentlig bedre
Hei, Lars G Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Fint å høre din opplevelse hos oss, vi setter pris på at du tar deg tiden 🤗 Ønsker deg en fin dag 🌞 Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel