NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig at dere ikke bryr dere om kundene i helgene. Dette er negativt satt uten bredbånd i flere dager uten å høre fra dere.
Hei, Harald Tusen takk for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no! Så kjipt at du satt uten nett i flere dager og at du ikke fikk hjelp på flere dager. Det er kundene våre vi lever av, så vi bryr oss veldig mye om din tilbakemelding og tar denne tilbakemeldingen med oss på veien videre for å forbedre oss! Jeg håper at internett fra oss fungerer som det skal nå, hvis du fortsatt opplever problemer eller har noen spørsmål håper jeg du tar kontakt med oss 😊 Vi takker for at du velger bredbånd fra NextGenTel! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Selger sa det var 50/50. Når eg spurde kva det var,fekk eg besjed om at det var hastighet på 500😏
Hei Terje, Takk for at du har valgt å bli kunde hos NextGenTel 🥳 Våre selgere, både de du møter på telefon og ute, er drivende dyktige og faglig sterke - men like fullt bare mennesker de også, så denne type feil kan dessverre skje 🙋♂️ - men heldigvis ikke så ofte 😅 Håper uansett at du har fått ordnet opp og at du har den hastigheten du opprinnelig ønsket ☺️ Ønsker deg en strålende uke videre! Mvh Christian NextGenTel
Dålig hastighet opp och nedlastninger. Kornete bilde
Hei, Annica P Tusen takk for at du legger igjen din omtale om oss her på Bytt.no 💚 Så kjipt at du har dårlig hastighet på fiberen vi leverer til deg. Dette vil vi gjerne undersøke nærmere, jeg anbefaler at du tar kontakt med oss hvis du ikke allerede har gjort det. Ring oss på 98707979 eller ta kontakt med oss på Chat via MinSide, og en dyktig medarbeider vil se på saken med det samme. Ønsker deg lykke til, så håper jeg du blir fornøyd når fiberen går lynraskt - som den trossalt skal! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Gikk ganske greit å koble opp nytt, men litt klabb og babb. Kontakta support og chattet med en person (ikke bot)👍
Hei, Kia M Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Vi er glade for å høre at du er fornøyd med å chatte med en person (og ikke bot), det er noe vi også kan sette pris på 😅 Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med er det bare til å ta kontakt, vi står klare til å hjelpe deg! Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Funker bra rask nok. Bare god erfaring Anbefales og bedre enn Telenors.
Hei, Anders B Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Veldig kjekt å høre at du har hatt en god erfaring til oss til nå, og ikke minst at det har fungert bedre etter du byttet til oss 😁 Internett via fiber skal være lynraskt, om du opplever treghet på WiFi så kan du gjerne sjekke tipsene vi har på hjelpesiden vår eller på NextGenTel nytt. Om det ellers er noe du trenger hjelp kan du gjerne kontakte oss, vi står klare til å hjelpe deg 😊 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Har kun hatt NextGenTel en ukes tid, men så langt er jeg fornøyd.
Hei, John Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Vi blir veldig glade for å høre at du er fornøyd så langt, og skal jobbe på videre for at du skal fortsette å være minst like fornøyd med internett fra oss. Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Har hatt vanskelig å få kontakt med dere med telefon. Ellers er jeg fornøyd.
Hei Joan! Vi vet at det i perioder kan være noe ventetid på telefonen til kundeservice, og vi jobber hver eneste dag med å gjøre dette bedre. Jeg håper du fikk kontakt og svar på det du lurte på ☺️ Uansett er det svært gledelig å høre at du er godt fornøyd ellers! Takk for at du har valgt NextGenTel som leverandør, og takk for tilbakemeldingen din - den setter vi pris på 🥳 Ønsker deg en fortsatt strålende uke Mvh Christian NextGenTel