Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Veldig treg. Får ikke det vi betaler for.

Omtale av  Gabriela

Dårlig service og treg hastighet. Saker blir ikke løst fortløpende. Må purre flere ganger.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Som forventet.

Omtale av  Tore

Jeg har nettopp oppgradert hastigheten og har siden vært bortreist, så jeg har ikke så mye erfaring med det ennå. Men det var ikke noe internett i dag da jeg kom hjem fra ferie. Løst enkelt og greit.

Merkelig service

Omtale av  Morgan

Får først tilsendt gammelt utstyr, og den ruteren vi får låne var ikke i orden på oppkoblingsdagen den 15.02.2020. Ringer kundebehandler førstkommende virkedag hvor kundebehandler bestiller «ny» ruter som virker slik den er ment å virke. Synes generelt norge er dårlig på internett, vi sliter med gammel kobberwire, og må nok det i noen år fremover. Leser at 5G nett er på vei, så får/må »vente å se» hva som blir fremtidige løsning. Det som trekker ned helhetsinntrykket er en epost som truer med erstatningskrav på gammelt ødelagt utstyr jeg får tilsendt som ny kunde for at jeg ikke har returnert den ødelagte ruteren fort nok. (Det er ikke snakk om lang tid) Dette er dårlig kundebehandling ut fra mitt syn.

Svar fra NextGenTel
27.02.2020 10:16

Hei Morgan. Jeg er enig i at den automatiske kundekommunikasjonen ikke er god nok, og dette jobber vi med å forbedre. Det er ikke god kundebehandling å informere om erstatningskrav av den gamle ruteren kort tid etter du mottar en ny og dette er heller ikke noe vi skal være assosiert med. Om få måneder vil en slik kundekommunikasjon være historie til fordel for en som setter kunde i fokus. Vedrørende kobbernettet så er det vedtatt at dette legges ned innen 2023 til fordel for fiber for de fleste, eller fast trådløst internett over 4G eller 5G når dette kommer. Uansett hvilket alternativ som blir aktuelt for deg kan jeg si sikkert at det ikke er lenge igjen til du ikke lengre er tilknyttet kobbernettet. Jeg håper du blir fornøyd med tjenesten fra oss fremover og velger oss på fiber eller fast trådløst internett når den tid kommer. Hilsen Samuel i NextGenTel

Tilbakemeldinger

Omtale av  Tron

Ved feil på linjene bør berørte kunder få beskjed om feil og estimert rettetid.

Bra service

Omtale av  Frode M

Kjempe bra service, veldig service innstilt personal.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Stabilt

Omtale av  Elin

Jeg har vert kunde i mange år, og syns at NextGenTel er gode på bredbånd, har sjelden hatt noe problemer med nettet.

Er ikke kunde ennå

Omtale av  Jan T

Jeg snakket med (anonymisert) på kundeservice og han var bare helt fantastisk. Han var ikke sånn at han skulle presse på det dyreste. Han var mest interessert i å vite hva mitt behov for data var. Så han skredder sydde etter mitt behov fantastisk service 👍

Svar fra NextGenTel
25.02.2020 09:11

Hei Jan, Godt å høre at du var fornøyd med samtalen! Det er viktig for oss å tilpasse abonnementet til deg som kunde. Kun fåtallet har behov for den aller høyeste hastigheten vi kan tilby. Jeg håper du vurderer oss igjen når du har blitt kunde. Ønsker deg en flott dag. Hilsen Samuel i NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR