NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Byttet til NextGenTel pga pris, og at de kunne levere den hastigheten som jeg hadde behov for. Ble forespeilet en leveringstid på 4-6 uker, men siden jeg hadde sagt opp mitt fibernett hos tidligere leverandør ordnet NextGenTel dette på en uke- dette er jeg strålende fornøyd med.
Hei, Nina Tusen takk for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no 😊 Vi er så glad for å høre at du er strålende fornøyd - vi ønsker jo at det skal være enkelt å bli kunde hos oss. Håper du er like fornøyd med leveransen fra oss fremover! Ønsker deg en riktig god dag Mvh Jenny, NextGenTel
Lave hastigheter, mye lægg. Alltid vanskelige på kundeservice. Styr unna denne leverandøren. Alle andre er mye bedre
Hei, Alexander H Takk for at du tar deg tid til å legge igjen omtale her på Bytt.no Vi syns det er kjipt at dette er inntrykket du har fått som kunde hos oss, og vi ønsker så gjerne å få endre dette! Håper du tar deg tid til å kontakte oss, så vi kan hjelpe med den ustabiliteten du opplever på nettet fra oss. Hvis du havner i telefonkø når du ringer oss, kan jeg anbefale å kontakte oss på chat via MinSide, der får du også god hjelp av en dyktig kollega med teknisk kompetanse⚡ Ønsker deg en fin dag! Mvh Jenny NextGenTel
Alt fungerer utmerket. Veldig lang ventetid for support
Hei Geir, Takk for din omtale her på Bytt.no! Helt topp at overgangen til oss har vært problemfri - det er sånn det skal være! Vi er klar over at det til tider kan være for lang ventetid på telefon til support hos oss, og dette jobber vi hele tiden for å forbedre. Takk for at du valgte fiber fra oss⚡ Mvh Jenny, NextGenTel
Angrer på at jeg sa ja til bytte av abonnement. Svært dårlig start på avtalen!
Hei Annie, Så kjedelig å høre at du angrer på å bytte til oss. Håper du tar deg tid til å kontakte vår kundeservice med de problemene du opplever på leveransen fra oss, og så håper jeg at vi kan snu inntrykket som du har fått av oss som leverandør! Du når oss forresten ved å ringe 987 07 979, chatte med oss innlogget via MinSide eller sende oss en direktemelding på Facebook-siden vår 😊 Mvh Jenny, NextGenTel
Prisen er OK i forhold til hastighet, men kundesenteret må utvides, Det var lang ventetid og jeg kom ikke gjennom, fikk mulighet til å velge at de skulle ringe opp, men de tok aldri kontakt.
Hei, Ronny Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen din mening her på Bytt.no! Så kjipt at du ikke fikk svar da du ringte vår kundeservice, vi vet at til tider kan det være for lang ventetid på telefon. Men det er noe vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss på. Hvis det skjer igjen så anbefaler jeg at du kontakter oss innlogget via Chat, der får du raskt svar og god hjelp fra dyktige medarbeidere. Ønsker deg en god dag 😊 Mvh Jenny, NextGenTel
Håper det forandrer seg uten økte utgifter og problemer.
Hei Hnc, Så kjedelig å høre at hastigheten ikke fungerer som du er forespeilet. Tak gjerne kontakt med oss hvis du fortsatt opplever samme problem, så får du hjelp av en dyktig kollega. Du når oss ved å ringe 987 07 979, chatte med oss innlogget via MinSide eller sende oss en direktemelding på Facebook-siden vår 😊 Takk for at du valgte internett fra Norges største prispresser på bredbånd. Ønsker deg en fin dag! Mvh Jenny, NextGenTel
Jeg har et godt inntrykk av det jeg har fått til nå
Hei Oddleif! Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding her på Bytt.no! Utrolig hyggelig å lese at du er fornøyd både med kundeservice og hastighet 😊 Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom du har noen spørsmål, eller trenger hjelp fra oss. Ha en flott tirsdag! Hilsen Martin, NextGenTel