Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

De kan drite og dra..

Omtale av  Egil

Det går ikke an å snakke med noen der og hastigheten er ikke det som blir forespeilet. Alt i alt et MØKKA firma

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Scam of a company

Omtale av  Kristin B

My husband asked them to set up my mom’s internet speed while we rented out the apartment for a couple of months in her behalf. They did with no question, no authorization from my mom, even though it’s her name on the account. When we asked them to set it back down, they refused without her authorization. Makes sense right? We also asked them to email us the invoices because we did not have access to the mailbox. They agreed. Did they actually do it? Of course not. So the invoices went to inkasso. When we explained the situation to 3 different people, we finally got one to admit they made a mistake and she agreed to remove the extra fees for inkasso and sending the invoice in the mail. This was in March 2022. 2. May 2022, we get an email saying they are shutting off our internet completely. We didn’t get a warning they were doing so so that we had time to contact them and correct the situation. They just shut it off. 4th of May and we are still waiting for them to turn it back on. We are forced to use them through the apartment complex we live in. Their basic speed is covered in the monthly costs to the apartment association so it’s not like we weren’t paying them. We also paid the invoices for the increased speed, just not the extra fees incurred because of their mistakes. What the hell is this company doing? Stay away from them if you can.

Ikke gratis retur av deres utstyr

Omtale av  Tom I. S

De burde betale for frakt av eget utstyr. De bør være ansvarlig for sitt eget skrap og sørge for gjenvinning.

Jævla søppelfirma

Omtale av  Erik L

Dama som bestilte for meg i Mars lovte meg at de ville kompensere hvis jeg ble koblet opp før oppsigelsetiden til Telenor utgikk. Dette vil de selvsagt ikke gjøre noe med nå, som betyr at jeg må betale både til Nextgentel OG Telenor for samme måned. Ble også informert av samme j***a kjerring at jeg MÅTTE bestille ruter/m leie, da det KUN funket med nextgentel ruter. Dette er også feil, og jeg er lurt til å betale leie for en boks jeg ikke skal bruke. STYR UNNA DISSE KJELTRINGENE

Drittnett!

Omtale av  Rune

Antenne på vegg, lovnad om raskt av og stabilt nett. Bare tull. Betaler for en tjeneste jeg ikke mottar. Dette skrives tilkoblet mobildata! Utrolig misfornøyd med Nextgentel.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Effektivt bytte

Omtale av  Haakon

Fra det tidspunkt jeg bestemte meg for å bytte til trådløst internett, gikk det bare en uke før nettet var oppe å gå. Jeg hadde hatt ADSL-tilkobling fra NextGenTel i mange år fra før, men det nye nettet gjør at operasjonshastigheten virker doblet, selv om jeg bare har en eldre DELL laptop med CORE I3 som terminal. Fikk samtidig ordnet noen feil på ruteren, så nå har jeg, foruten lap-topen, en iPad, 2 iPhones og en Samsung linjeskriver på WiFi-nettet.

kundeservice

Omtale av  Dag

Prøvde å komme kontakt på mobil nr 43 i køen. Samtidig logget jeg på min nexgentel og startet chat. Ble da logget av mobil. MYE MYE MER

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR