NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Byttet fra Telenor, og de benytter samme nett. Men RiksTv som inngår sammen med Ngt er dårligere enn T-wee
Hei Per, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Det er helt riktig at vi leverer på samme nett, og derfor jobber vi for at det skal være en enkel overgang til oss på fiber! Jeg skjønner at det kan være uvant med ny TV-løsning enn den du er vant til å bruke. Jeg håper at du er mer fornøyd med RiksTV etter du har fått testet det over en periode, og har du noen spørsmål trenger du ikke nøle med å ta kontakt 😄 Ha en fin mandag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Veldig fornøyd tar lit tid og komme igang med tv kanalene
Hei Karl, Hei Stein, Takk for at du har blitt kunde, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Kjekt å se at du er veldig fornøyd, det vil vi kalle en god start på kundeforholdet! Har du fortsatt problemer med TV-kanalene? Ikke nøl med å kontakte oss, vi er her for å hjelpe både på chat via MineSider og telefon 98707979. Ha en strålende torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Så langt sømløs overgang fra Telenor fiber til Nextgentel riber til en veldig mye bedre pris. Utstyret og kabelen er fortsatt det samme. Dessuten svært god informasjon. Anbefales!
Hei Torjus, Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Helt sømløs overgang til oss er en svært god start, og det er veldig kjekt at du har hatt en god opplevelse når du byttet fra Telenor til NextGenTel 😊 Det er også fint at se du er fornøyd med informasjonen vi sender, vi ønsker at du som kunde skal være oppdatert og oppleve en enkel overgang. Ønsker deg en nydelig onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Lang ventetid på tlf. Kundeservice stenger 1630. Lang svartid på chat. Noe ustabilt nett.
Hei Steinar, Tusen takk for din omtale og for at du har blitt kunde hos oss 😊 Ikke kjekt å lese at du har vært i lang kø i forsøk på å kontakte oss, vi vil at det skal være enkelt å være kunde hos oss, og det skjønner jeg at det ikke er når man har ustabilt nett og det tar lang tid å få kontakt. Vi skal jobbe knallhardt for å få ned ventetiden! Jeg kan anbefale å sjekke ut hjelpesidene våre på hjelp.nextgentel.no om du har noen spørsmål til ditt abonnement, der finner du informasjon om det meste du måtte lure på om abonnementet ditt fra oss. Ha en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Ble lovet like bra og raskt nett som jeg hadde som Telenor kunde. Opplevelsen er at nettet er veldig tregt. Apper og annet lar seg vente på. Uvant. Rett og slett misfornøyd.
Hei Stein, Takk for at du har blitt kunde, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Så kjipt at internett er blitt tregt etter du byttet til oss. Jeg håper du vil la oss se på saken, hvis det ikke allerede er løst! Du når oss på 98707979 eller enkelt via chat på MineSide, vi står klare for å hjelpe med saken. Hos oss er det meningen du skal få akkurat samme kvalitet på fiberen til en god pris. Ha en fin tirsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
enkel installasjon, kunne vært en fordel om routeren ble levert med veggfeste
Hei Arnt! Takk for omtalen, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Enkel start er det vi jobber for at du skal ha ved oppstart som kunde hos oss. Tilbakmelding om veggfeste levert med ruter er notert, så det skal vi sjekke muligheter for! Gode tips om hva som kunne gjort opplevelsen med oppstart som kunde, tar vi imot med glede🤗 Ha en nydelig mandag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Sømløs og problemfri omkobling fra gammel leverandør til NextGenTel. Var ikke en gang hjemme på omkoblingstidspunktet, og selv værstasjonen (Netatmo) var aktiv etterpå. Har eget opplegg med nettverk og ruter, og det fungerte uten feilslag.
Hei Stein, Takk for at du har blitt kunde, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Veldig kjekt å se at du har hatt en sømløs og problemfri omkobling til oss, det høres i mine ører ut som en god start på kundeforholdet 😊 Det skal være enkelt å bli kunde hos oss, da er det verken nødvendig med installatører eller at du må være hjemme, når du allerede er koblet til fiber fra før! Vi skal jobbe på videre for at det skal være minst like enkelt for deg som kunde hos oss videre. Ha en nydelig torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel