NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lang ventetid på tlf. Kundeservice stenger 1630. Lang svartid på chat. Noe ustabilt nett.
Hei Steinar, Tusen takk for din omtale og for at du har blitt kunde hos oss 😊 Ikke kjekt å lese at du har vært i lang kø i forsøk på å kontakte oss, vi vil at det skal være enkelt å være kunde hos oss, og det skjønner jeg at det ikke er når man har ustabilt nett og det tar lang tid å få kontakt. Vi skal jobbe knallhardt for å få ned ventetiden! Jeg kan anbefale å sjekke ut hjelpesidene våre på hjelp.nextgentel.no om du har noen spørsmål til ditt abonnement, der finner du informasjon om det meste du måtte lure på om abonnementet ditt fra oss. Ha en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Ble lovet like bra og raskt nett som jeg hadde som Telenor kunde. Opplevelsen er at nettet er veldig tregt. Apper og annet lar seg vente på. Uvant. Rett og slett misfornøyd.
Hei Stein, Takk for at du har blitt kunde, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Så kjipt at internett er blitt tregt etter du byttet til oss. Jeg håper du vil la oss se på saken, hvis det ikke allerede er løst! Du når oss på 98707979 eller enkelt via chat på MineSide, vi står klare for å hjelpe med saken. Hos oss er det meningen du skal få akkurat samme kvalitet på fiberen til en god pris. Ha en fin tirsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
enkel installasjon, kunne vært en fordel om routeren ble levert med veggfeste
Hei Arnt! Takk for omtalen, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Enkel start er det vi jobber for at du skal ha ved oppstart som kunde hos oss. Tilbakmelding om veggfeste levert med ruter er notert, så det skal vi sjekke muligheter for! Gode tips om hva som kunne gjort opplevelsen med oppstart som kunde, tar vi imot med glede🤗 Ha en nydelig mandag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Sømløs og problemfri omkobling fra gammel leverandør til NextGenTel. Var ikke en gang hjemme på omkoblingstidspunktet, og selv værstasjonen (Netatmo) var aktiv etterpå. Har eget opplegg med nettverk og ruter, og det fungerte uten feilslag.
Hei Stein, Takk for at du har blitt kunde, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Veldig kjekt å se at du har hatt en sømløs og problemfri omkobling til oss, det høres i mine ører ut som en god start på kundeforholdet 😊 Det skal være enkelt å bli kunde hos oss, da er det verken nødvendig med installatører eller at du må være hjemme, når du allerede er koblet til fiber fra før! Vi skal jobbe på videre for at det skal være minst like enkelt for deg som kunde hos oss videre. Ha en nydelig torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Levert på tid. God informasjon på Mail underveis før oppstart
Hei Sigurd, Takk for at du har blitt kunde, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Helt supert å se at du har hatt en god start på kundeforholdet, og at du er veldig fornøyd med informasjon fra oss 😊 Vi skal jobbe på videre for å gjøre det enkelt for deg som kunde. Ha en strålende torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Jeg har ikke kontakt med TV eller PC. Alt har blitt forverret mens jeg har hatt ferie og dere har koblet opp. Trenger hjelp!!
Hei Randi, Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 😊 Veldig kjedelig å se at du har hatt en dårlig opplevelse med oppkobling og at du ikke har hatt kontakt med TV eller PC. Jeg håper på at internett og TV fungerer knirkefritt hos deg nå, men siden jeg ikke har flere detaljer enn det du skriver her og ditt fornavn får jeg dessverre ikke sjekket det herfra. Om du fortsatt har samme problemer med dette eller du har noen spørsmål om ditt abonnement hos oss, trenger du ikke nøle med å ta kontakt! Vi står klare til å hjelpe på telefon 98707979 og chat via MinSide. Så skal vi jobbe hardt fremover for at det skal være enkelt for deg å være kunde hos oss. Ha en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Least professional company I've seen in a long time. Broken links on web page for on-boarding. These broken links are also sent out in onboarding emails. Ridiculous invoicing process. Stay away from it.
Dear Felix, Thank you for becoming a customer and for letting us know your opinion on your experience with us! We sincerely apologize for the negative experience you've had with our onboarding process. Your feedback is valuable to us, and we take your concerns very seriously. Regarding the broken links, we would appreciate it if you could take a couple of minutes to send us the specific email and link that didn't work. You can forward the email directly to this address: [email protected]. Thank you for bringing this to our attention. Best regards Jenny, NextGenTel