Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Alt er ok!

Omtale av  Ørnulf S

Fra første stund har alt fungert som det skulle, med litt hjelp av kundeservice var det lett å komme på nett👍

Svar fra NextGenTel
12.12.2023 10:18

Hei, Ørnulf S Tusen takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no! Så flott at alt er ok og at det var lett å komme på nett 🤩 Vi er glad for å ha deg som kunde, og vi gleder oss til å fortsette å presse prisene slik at du alltid har en god deal på internettabonnementet ditt 😊 Ha en riktig fin dag! Jenny NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Skuffende, vurderer ny leverandør

Omtale av  Svein

Kontaktet Riks TV pr telefon for priser og pakker. Ble forespeilet et annet kanaltilbud enn det jeg faktisk fikk. Fikk vite at dere leverte stort sett det samme som jeg hadde gjennom telenor. Men her mangler en masse sportskanaler som jeg spurte spesifikt etter. Hvist jeg skal ha disse så må jeg kjøpe disse som tillegg og da er prisen dyrere en hos telenor.

Svar fra NextGenTel
12.12.2023 10:40

Hei, Svein Tusen takk for at du deler din omtale om oss her på Bytt.no! Så kjipt at du fikk en kanalpakke som ikke har innfridd forventningene du hadde. Jeg kan ikke se når du bestilte totalpakken fra oss og RiksTV, men det er helt nylig gjort endring i TV-pakkene. En av de nye TV-pakkene heter Sportspakken, der følger det med 8 av de mest sette sportskanalene i Norge. Jeg håper du tar deg tid til å kontakte oss så vi kan se på om denne pakken vil passe bedre for deg og om prisen vil lønne seg i forhold til det du har i dag. Du kan ringe oss på telefon 987 07 979, eller chat via MinSide, så står en dyktig medarbeider klar til å hjelpe til 😊 Jeg håper vi sammen kan finne en løsning som du blir fornøyd med! Ønsker deg en riktig fin dag! Jenny NextGenTel

Svært fornøyd !

Omtale av  Marianne M

Veldig glad for byttet ! Superbra og mye billigere

Svar fra NextGenTel
11.12.2023 15:04

Hei, Marianne M Tusen takk for din omtale her på Bytt.no! Vi er så glad for å høre at du er svært fornøyd, da betyr det at vi har gjort jobben vår riktig 😀 Tusen takk for at du velger fiber med 100 % Telenor-dekning fra NextGenTel! Vi skal fortsette å presse prisene slik at du alltid har en god deal på din internettavtale 🙌 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel

Omtale.

Omtale av  Nils M. V

Mye dårligere wifi dekning enn den jeg hadde med syxel modemet fra Telenor.

Svar fra NextGenTel
11.12.2023 14:49

Hei, Nils M. V Tusen takk for at du legger igjen en omtale om oss her på Bytt.no, vi vil jo gjerne høre din opplevelse og mening om oss! Så synd at du opplever dårligere WiFi-dekning etter du har blitt kunde hos oss. Vi opererer med valgfrihet på hvilket utstyr du vil bruke, dermed vet jeg ikke utfra denne omtalen hvilket WiFi-utstyr du bruker. Det kan være mange forskjellige utfordringer og grunner til at WiFi ikke fungerer helt optimalt. Så vi vil gjerne at du tar kontakt med oss sånn at vi kan hjelpe så godt på vei som vi kan med å optimalisere WiFi-nettet hjemme hos deg. Kontakt med oss på telefon 987 07 979, eller chat på MinSide så står vi klar til hjelpe deg med dette så fort som mulig 😄 Vi gleder oss til å fortsette å jobbe for å gjøre det enkelt å være kunde hos oss og presse prisene slik at du alltid har en god deal! 🙌 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel

Meget bra

Omtale av  Ståle

Har ikke hadd noka problem med nette etter æ fikk og mye billigere enn Telenor

Svar fra NextGenTel
11.12.2023 14:43

Hei, Ståle Tusen takk for at du legger igjen din omtale om oss her på Bytt.no! Helt supert at du ikke har hatt problem med nettet og at du setter pris på at abonnementet hos oss er billigere 🥳 Vi gleder oss til å fortsette å jobbe for å gjøre det enkelt å være kunde hos oss og presse prisene slik at du alltid har en god deal! 🙌 Ønsker deg en riktig god mandag! Jenny NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Kundeavtale

Omtale av  Tore S

Nette funker bra men bestillingen til next er jo litt merkelig bestiller 2 appel boxer og får levert 1 i posten . Det står 2 i kundeavtalen men må faktisk vente i flere dager på svar for at dette skal bli behandlet ?

Svar fra NextGenTel
11.12.2023 14:41

Hei, Tore S Tusen takk for din omtale! Så kjedelig å høre at du ikke har fått det utstyret som du har bestilt. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 987 07 979, eller chat på MinSide så skal vi hjelpe deg med å så rettet opp i dette så fort som mulig. Håper ellers at abonnementet fra oss fungerer som det skal 😄 Vi gleder oss til å fortsette å jobbe for å gjøre det enkelt å være kunde hos oss og presse prisene slik at du alltid har en god deal! 🙌 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel

Dårlig kundebehandling

Omtale av  Lars

Dårlig kundebehandling, får ikke hjelp til å koble nettet opp og er dessverre dårlig hjelp å få hvis du ringer ditt. De lurer kundene sine og sier at naboene og kons vil bytte. Og ingen vil bytte. Passe på å ringe når folk er på jobb. Jeg er også skuffet at ingen ville hjelpe meg når jeg ringte og sa at jeg sleit med å koble opp. Styr unna

Svar fra NextGenTel
11.12.2023 14:36

Hei, Lars Tusen takk for din omtale her på bytt.no, vi setter stor pris på å høre din opplevelse og mening om NextGenTel! Så kjipt å lese at du har en dårlig opplevelse ved oppstart av ditt abonnement hos oss. Det er viktig for oss i NextGenTel å opptre ærlig og gjøre det enkelt å bli kunde hos oss. Jeg ser ikke noe informasjon om akkurat din bestilling, men det høres ut som du har en helt annen opplevelse, og det må vi bare beklage så mye for! Vår kundeservice står klar til å hjelpe hvis du fortsatt har spørsmål om oppkobling eller om det noe som ikke fungerer som det skal! Jeg håper du tar kontakt med oss igjen så hjelper vi deg så godt vi kan 😊 Ønsker deg en riktig god dag Jenny NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR