NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fra første stund har alt fungert som det skulle, med litt hjelp av kundeservice var det lett å komme på nett👍
Hei, Ørnulf S Tusen takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no! Så flott at alt er ok og at det var lett å komme på nett 🤩 Vi er glad for å ha deg som kunde, og vi gleder oss til å fortsette å presse prisene slik at du alltid har en god deal på internettabonnementet ditt 😊 Ha en riktig fin dag! Jenny NextGenTel
Kontaktet Riks TV pr telefon for priser og pakker. Ble forespeilet et annet kanaltilbud enn det jeg faktisk fikk. Fikk vite at dere leverte stort sett det samme som jeg hadde gjennom telenor. Men her mangler en masse sportskanaler som jeg spurte spesifikt etter. Hvist jeg skal ha disse så må jeg kjøpe disse som tillegg og da er prisen dyrere en hos telenor.
Hei, Svein Tusen takk for at du deler din omtale om oss her på Bytt.no! Så kjipt at du fikk en kanalpakke som ikke har innfridd forventningene du hadde. Jeg kan ikke se når du bestilte totalpakken fra oss og RiksTV, men det er helt nylig gjort endring i TV-pakkene. En av de nye TV-pakkene heter Sportspakken, der følger det med 8 av de mest sette sportskanalene i Norge. Jeg håper du tar deg tid til å kontakte oss så vi kan se på om denne pakken vil passe bedre for deg og om prisen vil lønne seg i forhold til det du har i dag. Du kan ringe oss på telefon 987 07 979, eller chat via MinSide, så står en dyktig medarbeider klar til å hjelpe til 😊 Jeg håper vi sammen kan finne en løsning som du blir fornøyd med! Ønsker deg en riktig fin dag! Jenny NextGenTel
Veldig glad for byttet ! Superbra og mye billigere
Hei, Marianne M Tusen takk for din omtale her på Bytt.no! Vi er så glad for å høre at du er svært fornøyd, da betyr det at vi har gjort jobben vår riktig 😀 Tusen takk for at du velger fiber med 100 % Telenor-dekning fra NextGenTel! Vi skal fortsette å presse prisene slik at du alltid har en god deal på din internettavtale 🙌 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Mye dårligere wifi dekning enn den jeg hadde med syxel modemet fra Telenor.
Hei, Nils M. V Tusen takk for at du legger igjen en omtale om oss her på Bytt.no, vi vil jo gjerne høre din opplevelse og mening om oss! Så synd at du opplever dårligere WiFi-dekning etter du har blitt kunde hos oss. Vi opererer med valgfrihet på hvilket utstyr du vil bruke, dermed vet jeg ikke utfra denne omtalen hvilket WiFi-utstyr du bruker. Det kan være mange forskjellige utfordringer og grunner til at WiFi ikke fungerer helt optimalt. Så vi vil gjerne at du tar kontakt med oss sånn at vi kan hjelpe så godt på vei som vi kan med å optimalisere WiFi-nettet hjemme hos deg. Kontakt med oss på telefon 987 07 979, eller chat på MinSide så står vi klar til hjelpe deg med dette så fort som mulig 😄 Vi gleder oss til å fortsette å jobbe for å gjøre det enkelt å være kunde hos oss og presse prisene slik at du alltid har en god deal! 🙌 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Har ikke hadd noka problem med nette etter æ fikk og mye billigere enn Telenor
Hei, Ståle Tusen takk for at du legger igjen din omtale om oss her på Bytt.no! Helt supert at du ikke har hatt problem med nettet og at du setter pris på at abonnementet hos oss er billigere 🥳 Vi gleder oss til å fortsette å jobbe for å gjøre det enkelt å være kunde hos oss og presse prisene slik at du alltid har en god deal! 🙌 Ønsker deg en riktig god mandag! Jenny NextGenTel
Nette funker bra men bestillingen til next er jo litt merkelig bestiller 2 appel boxer og får levert 1 i posten . Det står 2 i kundeavtalen men må faktisk vente i flere dager på svar for at dette skal bli behandlet ?
Hei, Tore S Tusen takk for din omtale! Så kjedelig å høre at du ikke har fått det utstyret som du har bestilt. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 987 07 979, eller chat på MinSide så skal vi hjelpe deg med å så rettet opp i dette så fort som mulig. Håper ellers at abonnementet fra oss fungerer som det skal 😄 Vi gleder oss til å fortsette å jobbe for å gjøre det enkelt å være kunde hos oss og presse prisene slik at du alltid har en god deal! 🙌 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Dårlig kundebehandling, får ikke hjelp til å koble nettet opp og er dessverre dårlig hjelp å få hvis du ringer ditt. De lurer kundene sine og sier at naboene og kons vil bytte. Og ingen vil bytte. Passe på å ringe når folk er på jobb. Jeg er også skuffet at ingen ville hjelpe meg når jeg ringte og sa at jeg sleit med å koble opp. Styr unna
Hei, Lars Tusen takk for din omtale her på bytt.no, vi setter stor pris på å høre din opplevelse og mening om NextGenTel! Så kjipt å lese at du har en dårlig opplevelse ved oppstart av ditt abonnement hos oss. Det er viktig for oss i NextGenTel å opptre ærlig og gjøre det enkelt å bli kunde hos oss. Jeg ser ikke noe informasjon om akkurat din bestilling, men det høres ut som du har en helt annen opplevelse, og det må vi bare beklage så mye for! Vår kundeservice står klar til å hjelpe hvis du fortsatt har spørsmål om oppkobling eller om det noe som ikke fungerer som det skal! Jeg håper du tar kontakt med oss igjen så hjelper vi deg så godt vi kan 😊 Ønsker deg en riktig god dag Jenny NextGenTel