NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Nettet er stort sett ok, men til tider litt ustabilt. Synes prisen er høy og at de stadig øker den ganske betydelig, skulle gjerne sett etter alternativer.
Hei Andreas, Takk for at du er kunde hos oss og deler din omtale! Ustabilt nett er ikke noe kjekt, det håper jeg vi får hjelpe deg med. Jeg håper du tar kontakt med oss, så kan vi prøve å finne og rette feil på nettet og sett på om du har den internettavtalen som passer best hjemme hos deg. Vi vil jobbe på for at det skal være enkelt for deg som kunde i tiden fremover. Ha en super onsdag 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Greit å koble opp, men hadde problemer med ruter, da den måtte omprogrameres.
Hei Einar, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 😊 Kjekt å se at alt er ok og virker nå, til tross for litt oppstartsproblem med ruter. Hvis du har noen spørsmål til abonnementet så trenger du ikke å nøle med å spør oss, vi jobber for at det skal være enkelt for deg som kunde! Jeg ønsker deg en flott onsdag. Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Abonnementet ble startet for tidlig og faktura sendt ut feil så startet litt feil men rettet opp i.
Hei Linda, Takk for at du er blitt kunde og deler din omtale! Kjedelig å se at vi gjorde feil med både oppstartsdato og fakturering i overgang til oss. Vi lover å jobbe på videre for at det skal være mindre feil og gjøre det enkelt for deg å være kunde hos NextGenTel 💚 Ikke nøl med å ta kontakt om du har spørsmål til ditt abonnement. Ønsker deg en flott onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Vi har bestilt den to uker siden og den fortsatt fungerer ikke 100%
Hei Martynas, Takk for at du har blitt kunde hos oss! Her trenger vi flere detaljer enn det jeg kan se i denne omtalen for å kunne finne ut hva som er problemet å hjelpe til med og løse det. Jeg håper du kan ta kontakt med oss på telefon 98707979, og at vi finner en løsning raskt 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Jeg ble kontaktet og siden jeg ikke kunne få et skriftlig tilbud og avslo, så valgte kundebehandleren å si opp mitt daværende abonnement. Dette fikk jeg bare automatisk beskjed om via epost, Det ble litt stress å kontakte kundeservice igjen, via chat I appen jeg prøvde å ringe tilbake men det går ikke om man allerede står i chat kø. Det løste seg til slutt. Men litt for mye styr bare for å ønske et nytt tilbud
Hei, Anders K Takk for at du er kunde hos oss og at du deler din omtale! Her høres det ut som vi har rotet det til... Det betyr at vi må jobbe på enda hardere fremover for at det skal være enkelt for deg som kunde. Husk at vi vil hjelpe hvis du har noen spørsmål om ditt abonnement! Jeg håper du har en flott onsdag 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Bredbåndet har hittil fungert som det skal, innstallasjonen er enkel med bare å sette nettverkskabel i medfølgende ruter. Ruter må settes opp med app på smarttelefon, men det fungerte ok.
Hei Øystein, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Veldig kjekt å se at du er fornøyd med overgangen og fiber fra oss. Vi skal jobbe på for at fortsettelsen av ditt kundeforhold skal være enkelt! Jeg ønsker deg en nydelig onsdag 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Nettet fungerer meget bra. Ikke så mye mer å si...
Hei Bjørn, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Da høres det ut som vi har gjort akkurat det vi skal, og vi skal jobbe på for at fortsettelsen av ditt kundeforhold skal være enkelt! Jeg ønsker deg en nydelig onsdag 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel