Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ok nå og alt virker

Omtale av  Einar S

Greit å koble opp, men hadde problemer med ruter, da den måtte omprogrameres.

Svar fra NextGenTel
02.10.2024 10:18

Hei Einar, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 😊 Kjekt å se at alt er ok og virker nå, til tross for litt oppstartsproblem med ruter. Hvis du har noen spørsmål til abonnementet så trenger du ikke å nøle med å spør oss, vi jobber for at det skal være enkelt for deg som kunde! Jeg ønsker deg en flott onsdag. Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Faktura feil

Omtale av  Linda M. B

Abonnementet ble startet for tidlig og faktura sendt ut feil så startet litt feil men rettet opp i.

Svar fra NextGenTel
02.10.2024 11:21

Hei Linda, Takk for at du er blitt kunde og deler din omtale! Kjedelig å se at vi gjorde feil med både oppstartsdato og fakturering i overgang til oss. Vi lover å jobbe på videre for at det skal være mindre feil og gjøre det enkelt for deg å være kunde hos NextGenTel 💚 Ikke nøl med å ta kontakt om du har spørsmål til ditt abonnement. Ønsker deg en flott onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Dårlig fiber levering

Omtale av  Martynas V

Vi har bestilt den to uker siden og den fortsatt fungerer ikke 100%

Svar fra NextGenTel
02.10.2024 11:11

Hei Martynas, Takk for at du har blitt kunde hos oss! Her trenger vi flere detaljer enn det jeg kan se i denne omtalen for å kunne finne ut hva som er problemet å hjelpe til med og løse det. Jeg håper du kan ta kontakt med oss på telefon 98707979, og at vi finner en løsning raskt 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Nytt tilbud ble oppsigelse

Omtale av  Anders K. K

Jeg ble kontaktet og siden jeg ikke kunne få et skriftlig tilbud og avslo, så valgte kundebehandleren å si opp mitt daværende abonnement. Dette fikk jeg bare automatisk beskjed om via epost, Det ble litt stress å kontakte kundeservice igjen, via chat I appen jeg prøvde å ringe tilbake men det går ikke om man allerede står i chat kø. Det løste seg til slutt. Men litt for mye styr bare for å ønske et nytt tilbud

Svar fra NextGenTel
02.10.2024 11:09

Hei, Anders K Takk for at du er kunde hos oss og at du deler din omtale! Her høres det ut som vi har rotet det til... Det betyr at vi må jobbe på enda hardere fremover for at det skal være enkelt for deg som kunde. Husk at vi vil hjelpe hvis du har noen spørsmål om ditt abonnement! Jeg håper du har en flott onsdag 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Bytting av fiberbredbånd

Omtale av  Øystein

Bredbåndet har hittil fungert som det skal, innstallasjonen er enkel med bare å sette nettverkskabel i medfølgende ruter. Ruter må settes opp med app på smarttelefon, men det fungerte ok.

Svar fra NextGenTel
02.10.2024 10:02

Hei Øystein, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Veldig kjekt å se at du er fornøyd med overgangen og fiber fra oss. Vi skal jobbe på for at fortsettelsen av ditt kundeforhold skal være enkelt! Jeg ønsker deg en nydelig onsdag 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Godt fornøyd!

Omtale av  Bjørn N

Nettet fungerer meget bra. Ikke så mye mer å si...

Svar fra NextGenTel
02.10.2024 10:05

Hei Bjørn, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Da høres det ut som vi har gjort akkurat det vi skal, og vi skal jobbe på for at fortsettelsen av ditt kundeforhold skal være enkelt! Jeg ønsker deg en nydelig onsdag 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Ikke bra

Omtale av  Gunnar

Utstyr som ble lovet ble ikke levert. Avtalt pris ble heller ikke som avtalt.

Svar fra NextGenTel
02.10.2024 11:06

Hei Gunnar, Takk for at du er blitt kunde hos oss! Så kjipt å høre at vi ikke leverer det vi avtalte, dette må vi få sett på og ordnet opp i. Jeg håper du finner tid til å ta kontakt med oss på telefon 98707979 eller chat via MinSide så skal vi se å hjelpe med saken. Ha en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR