NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt skulle være klart til bytting, har fått tilsendt en ruter som ikke virket, må vente 5 dager på ny, ikke bra
Hei, Geir I. S Så kjipt å lese at du er misfornøyd, da har vi ikke gjort jobben vår godt nok! Her må vi legge oss flate å beklage for at ting ikke gikk som de skulle ved oppstart ettersom du skriver at du har fått en ruter som ikke virket.. Jeg håper vi får rettet på det dårlige inntrykket, og at du raskt kommer deg på nett. Om det er noe vi kan hjelpe med i mellomtiden, når du oss på 98707979 så skal vi stå klare til å hjelpe 😊 Ønsker deg en riktig fin dag! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Får ikke i nærheten av den hastigheten som er lovet.
Hei, Andreas K Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Vi setter pris på at du tar deg tid til å legge igjen en tilbakemelding om din opplevelse her på Bytt.no 🤗 Så kjipt at fiberen ikke fungerer som den skal, dette må vi få gjort noe med! Det kan være flere mulige årsaker til hvorfor hastigheten ikke fungerer som den skal. Vi ønsker at du tar kontakt med oss, enten på Chat via MinSide eller ringer oss på telefonnummer 9807979, så vi får sett på saken og nøstet opp i problemet 🙌 Din opplevelse som kunde hos oss er viktig, jeg håper du tar kontakt med oss og at problemet du opplever med lav hastighet løses snart! Ønsker deg en riktig god mandag 😊 Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Fornøyd, det svarer til forventningene. Dekningen er god
Hei, Roger J Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel, vi er svært glade for å få deg som kunde hos oss 🤩 Så kjekt å høre at du er en fornøyd kunde, vi skal jobbe på videre for at du skal fortsette å være akkurat det! Ønsker deg en strålende dag 🌞 Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Dårlig support vanskelig og komme i kontakt med , dårlig kunde oppfølging , Internett linjen er veldig viktig for meg, og derfor viktig at det følges opp
Hei, Nils P Tusen takk for at du legger igjen din tilbakemelding her på Bytt.no! Veldig kjedelig å se at du sitter igjen med denne opplevelsen etter å ha byttet til oss. Sånn vil vi naturlig nok ikke at starten på et nytt kundeforhold skal være 😨 Vi jobber alltid for at det skal være raskt og enkelt å komme i kontakt med oss, og få hjelp til det man lurer på! I perioder vil det være ekstra stor pågang til oss, og da kan man dessverre møte på noe ventetid. Men det å se at du i tillegg har fått dårlig oppfølging er et stort tegn på at vi ikke har gjort jobben vår godt nok i dette tilfellet! Jeg kan nok ikke se flere detaljer angående hva det er som har feilet fra vår side ut fra denne kommentaren, og vi skulle jo gjerne hatt flere detaljer for å se hva vi kan gjøre bedre fremover 😊 Jeg håper du tar deg tid til å kontakte oss enten via MinSide eller telefon, sånn at vi kan få et større innblikk i saken, ikke minst at vi kan hjelpe videre om det fortsatt ikke fungerer som det skal hos deg! Vi takker for at du velger internett fra NextGenTel, vi skal jobbe på å gjøre det vi kan for at du skal bli mer fornøyd som kunde hos oss fremover 💚 Ønsker deg en riktig fin dag! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Mangler opplysning om distriktsendingen. Måtte selv be om slike opplysninger.
Hei, Sigurd Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Takk for din tilbakemelding om oss her på Bytt.no 😊 Veldig kjekt å se at du er fornøyd med oss og takk for tilbakemeldingen om direktesending, det betyr at vi må bli enda flinkere til å dele informasjon rundt dette! Har du noen spørsmål til abonnementet hos oss, håper vi du tar kontakt 😄 Ønsker deg en riktig fin dag Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Tilknytningen til nytt WFI opplegg med DECO 55 router gikk greit. Jeg fikk imidlertid ikke koplet til skriveren. Måtte omorganisere mitt kontor slik at jeg fikk koplet til skriver med kabel.
Hei, Ole Christian N Tusen takk for at du ville bli kunde hos NextGenTel og for at du legger igjen din opplevelse av overgangen til oss her på Bytt.no 💚 Kjekt å se at det gikk fint med nytt WiFi utstyr fra oss. Det hadde jo vært enda bedre om skriveren hadde koplet seg rett på ny WiFi, men jeg håper i det minste at omorganiseringen du måtte i gang med til syvende og siste resulterte i et mer praktisk kontor 😅 Jeg satser på at alt fungerer som det skal nå, har du spørsmål så trenger du ikke nøle med å kontakte oss 🤗 Ønsker deg en strålende dag! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Nettet var oppe og gikk faktisk dagen før avtalt. Men avtalen var også at vi ville ha samme hastighet som tidligere leverandør men fikk deres tregeste. Mener jeg ble fortalt rundt 900kr mnd for samme hastighet som forrige leverandør. Nettet funker greit, men kan hakke litt innimellom, så vurderer å oppgradere hastigheten.
Hei, Andre K Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 🥳 Godt å høre at nettet var oppe å gikk når det skulle! Jeg kan ikke se ut fra denne omtalen hvilken hastighet du hadde fra før, og hvilken du har fått fra oss. Det viktige er at vi finner den hastigheten som er optimal i forhold til bruken i din husstand! Jeg håper du tar deg tid til å kontakte oss på Chat eller på telefonnummer 98707979, så står vi klare til å hjelpe med å finne den hastigheten som passer best hos deg 😄 Ønsker deg en strålendes dag! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel