NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tilknytningen til nytt WFI opplegg med DECO 55 router gikk greit. Jeg fikk imidlertid ikke koplet til skriveren. Måtte omorganisere mitt kontor slik at jeg fikk koplet til skriver med kabel.
Hei, Ole Christian N Tusen takk for at du ville bli kunde hos NextGenTel og for at du legger igjen din opplevelse av overgangen til oss her på Bytt.no 💚 Kjekt å se at det gikk fint med nytt WiFi utstyr fra oss. Det hadde jo vært enda bedre om skriveren hadde koplet seg rett på ny WiFi, men jeg håper i det minste at omorganiseringen du måtte i gang med til syvende og siste resulterte i et mer praktisk kontor 😅 Jeg satser på at alt fungerer som det skal nå, har du spørsmål så trenger du ikke nøle med å kontakte oss 🤗 Ønsker deg en strålende dag! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Nettet var oppe og gikk faktisk dagen før avtalt. Men avtalen var også at vi ville ha samme hastighet som tidligere leverandør men fikk deres tregeste. Mener jeg ble fortalt rundt 900kr mnd for samme hastighet som forrige leverandør. Nettet funker greit, men kan hakke litt innimellom, så vurderer å oppgradere hastigheten.
Hei, Andre K Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 🥳 Godt å høre at nettet var oppe å gikk når det skulle! Jeg kan ikke se ut fra denne omtalen hvilken hastighet du hadde fra før, og hvilken du har fått fra oss. Det viktige er at vi finner den hastigheten som er optimal i forhold til bruken i din husstand! Jeg håper du tar deg tid til å kontakte oss på Chat eller på telefonnummer 98707979, så står vi klare til å hjelpe med å finne den hastigheten som passer best hos deg 😄 Ønsker deg en strålendes dag! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Jeg hadde 200/200 fra telenor og betalte for dette. Har nå 50/50 fart og det er plenty til vårt forbruk. Og mye billigere. Dere hadde en flink selger.Veldig bra.
Hei, John H Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Veldig kjekt å lese omtalen du legger igjen om oss! Det er viktig for oss at våre selgere sammen med kunden prøver å finne den hastigheten som passer best i husholdningen, sånn at du ikke betaler for hastighet du ikke trenger! 🥳 Har du noen spørsmål om abonnementet fra oss trenger du ikke å nøle med å ta kontakt! Ønsker deg en riktig fin dag Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Betydelig bedre wifi i huset. Noe uvant å orientere seg i kanalvalgene, men det går seg til.
Hei, Mindor H Tusen takk for at du tar deg tiden til å legge igjen din omtale om oss her på Bytt.no! Det setter vi stor pris på 🤗 Veldig kjekt å se at du har fått betydelig bedre WiFi i huset etter du byttet til NextGenTel, satser på du blir fornøyd med orienteringen på TV når du venner deg til vår løsning 😄 Ønsker deg en riktig fin dag og vil takke deg for at du velger internett NextGenTel! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Ryddig levering og informasjon, svært god support,
Hei, Bjørn R. K Tusen takk for hyggelig omtale, veldig kjekt å se at du gir oss full pott på Kundeservice og opplevd hastighet 💚 Har du noen spørsmål om ditt abonnement, er det bare å ta kontakt 🤗 Vi takker så mye for at du velger internett fra NextGenTel! Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Veldig stabilt,. Har aldri hatt noe trøbbel med det
Hei, Torill Tusen takk for din omtale her på Bytt.no! Så stas å få høre at du er veldig fornøyd med nettet vi leverer hjem til deg, og vi skal gjøre jobben vår så godt vi kan for at du fortsetter å være like fornøyd fremover. Vi er glad for å få deg som kunde og takker for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Ønsker deg en fin helg Jenny NextGenTel
Alt fungerte greit etter oppkobling - både nett og Tv. Dette er en fritidsbolig og har ikke brukt den siden oppkoblingsdatoen.
Hei, Anne Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel i din fritidsbolig 🙌 Helt topp at det fungerte som det skulle etter oppkoblingen! Gi oss en lyd hvis du har noen spørsmål om abonnementet fra oss! Ønsker deg en riktig god helg 💚 Jenny NextGenTel