NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Plagdes litt med oppkopling. Noe dårlig dekning til Mac’en som står i annet rom, samme etg. Ellers alt OK
Ble fortalt at det skulle bli så mye billigere å bytte til nextgentel,det ble isteden dyrere enn det vi hadde fra før☹️
Fornøyd med kapasiteten. Dataspillenes ungdom klager heller ikke😀
Vi har vert kunde bare noen dager og det jeg har opplevd er både pålitelig og av bra og kan anbefales
Da jeg fikk selger på døra fra NextGentel ble jeg lovet alt mulig rart, blant annet at jeg slapp å bytte modem/ruter. Men når det nærmer seg oppsigelse mottar jeg beskjed om at jeg må bytte ruter/modem, når jeg da kontakter NextGentel sier de at jeg ikke trenger det og skal se bort ifra mail. Når dagen kommer til at jeg skal bytte nett, funger ikke noe som helst. Etter 3 timer i kø, ga jeg opp å nå de per telefon, så brukte min angrerett og fikk sagt opp. Ringte Telenor og på noen få minutter var jeg på nett igjen. Jeg betaler heller 200,- mer i mnd for å være på nett.
Bare tull Lang ventetid på kundeservice. Prisen er god, men har enda ikke fått internettet jeg betaler for, kun unnskyldninger og tomme lovnader. Hvis du faktisk vil ha internett ville jeg benyttet meg av et annet selskap.
Hyggelig innsalgs-prosess, og pris. Kluss rundt addresse ved overtakelse av abonnement, som har fått følgefeil brukerstøtte tilsynelatende ikkje helt har forståelse for, eller var veldig framoverlente om å få rettet. Ingen brudd i tjenesten dei få månadane vi har hatt nett frå NextGenTel så langt.