Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Lite feil og god kundeservice

Omtale av  Ørjan

Gjennom de siste tre årene har jeg opplevd lite feil ved bredbåndet fra NextGenTel. Kundeservicen er hyggelig og responderer raskt. Ikke minst er de samstemte i motsetning til andre leverandører jeg har vært borti.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Mye dårligere enn gitt uttrykk for!

Omtale av  Ståle F

Ingen greier å gi klart uttrykk for hvor dårlig nett jeg kommer til å få, ei heller NextGenTel

Skjønner ikke det går ann

Omtale av  Isabellt B

Ingen info om at angreretten forsvinner også skal dere f#%n ta meg ha 2500 kroner for at jeg ikke vil bruke dere likevel? Dere er sinnsyke 🤬

Svar fra NextGenTel
12.03.2020 12:42

Hei Isabellt. Informasjon om angrerett fremgår ved bestilling. Jeg har forståelse for at det er en kjedelig situasjon dersom du f.eks. etter bestillingstidspunkt ble gjort oppmerksom på at du ikke trengte nett fra oss. Ved bestilling løper det kostnader allerede fra start. Vi reserverer linjen, port i sentral, bestiller montør og flere andre mulige kostnader. De fleste kostnadene får ikke vi refundert dersom bestillingen kanselleres og vi fakturerer de derfor i form av et avbestillingsgebyr. Hilsen Samuel i NextGenTel

Rimelig og rask data

Omtale av  Morten J

Hadde nextgentel, men det er lenge siden. Husker jeg var rimelig fornøyd.

Helt ok

Omtale av  Dag D. T

Ok service så langt. Aventer nærmere beskjed. Tror problemene lar seg ordne.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Bredbåndet er helt Ok, men Svartid på Kundeservise er dårlig.

Omtale av  Bobboen

Bredbåndet har alltid hvert oppe og fungert som det skulle og helt topp hjelp når noe har gått galt. Aldrig noe problem med nytt modem hvis dette ikke har funket og når vi først kommer frem på kundeservice får jeg all hjelp som kan forventes. Det eneste negative er laaang ventetid på telefon, noe som er blitt bedre i senere tid.

Dårlig nett

Omtale av  Amornphan S

Prisen ble høyere enn det som reklamerte for i nettsiden for etableringen. Jeg betalte den første mnd et beløp på 4000kr med installering og modem. Nettet er så utrolig dårlig. Jeg kan ikke engang sende snap hvis sønnen min spiller fortnite! Og vi er bare to i familien! Modemet er av gammelt modell og installøren snakket ned om den under installeringen. Jeg fikk vite blant annet at den var dårlig og ga dårlig signaler og treg å ha med å gjøre. Kundeservice er som regel blid og hyggelig når jeg ringer (foruten en gang der jeg fikk kjeft for å ha ringt for mye av en kar) men føler ikke at det blir noe ordnings eller fikset opp i. Hvis nettet ditt går ut på en søndag kan du ikke få hjelp før det er mandag, noe som har skjedd med oss. Fra søndag morgen hadde vi ikke nett og ingen mulighet til å spørre om hjelp. Tilgjengeligheten er for dårlig og telefontiden er for lang! Skjerpings!

Svar fra NextGenTel
09.03.2020 09:18

Hei Amornphan. Første faktura er høyere enn de påfølgende da første faktura gjelder for en lenger periode. Første faktura gjelder fra du ble installert og en måned frem i tid. Modemet betaler du kun frakt for på kr 99,-. Jeg ønsker gjerne å sjekke opp i feilen du opplever da det ikke skal være slik. Om du ønsker det kan du sende en epost til [email protected] med dine kundedetaljer så tar jeg kontakt. Hilsen Samuel i NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR