Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Helt ok

Omtale av  Dag D. T

Ok service så langt. Aventer nærmere beskjed. Tror problemene lar seg ordne.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bredbåndet er helt Ok, men Svartid på Kundeservise er dårlig.

Omtale av  Bobboen

Bredbåndet har alltid hvert oppe og fungert som det skulle og helt topp hjelp når noe har gått galt. Aldrig noe problem med nytt modem hvis dette ikke har funket og når vi først kommer frem på kundeservice får jeg all hjelp som kan forventes. Det eneste negative er laaang ventetid på telefon, noe som er blitt bedre i senere tid.

Dårlig nett

Omtale av  Amornphan S

Prisen ble høyere enn det som reklamerte for i nettsiden for etableringen. Jeg betalte den første mnd et beløp på 4000kr med installering og modem. Nettet er så utrolig dårlig. Jeg kan ikke engang sende snap hvis sønnen min spiller fortnite! Og vi er bare to i familien! Modemet er av gammelt modell og installøren snakket ned om den under installeringen. Jeg fikk vite blant annet at den var dårlig og ga dårlig signaler og treg å ha med å gjøre. Kundeservice er som regel blid og hyggelig når jeg ringer (foruten en gang der jeg fikk kjeft for å ha ringt for mye av en kar) men føler ikke at det blir noe ordnings eller fikset opp i. Hvis nettet ditt går ut på en søndag kan du ikke få hjelp før det er mandag, noe som har skjedd med oss. Fra søndag morgen hadde vi ikke nett og ingen mulighet til å spørre om hjelp. Tilgjengeligheten er for dårlig og telefontiden er for lang! Skjerpings!

Svar fra NextGenTel
09.03.2020 09:18

Hei Amornphan. Første faktura er høyere enn de påfølgende da første faktura gjelder for en lenger periode. Første faktura gjelder fra du ble installert og en måned frem i tid. Modemet betaler du kun frakt for på kr 99,-. Jeg ønsker gjerne å sjekke opp i feilen du opplever da det ikke skal være slik. Om du ønsker det kan du sende en epost til [email protected] med dine kundedetaljer så tar jeg kontakt. Hilsen Samuel i NextGenTel

Dårlig kundeservice

Omtale av  Kjell E. K

Bestilte abonnement til å være klar den dagen jeg kom hjem fra ferie (06.03). Etter samtale med kundeservice fikk jeg beskjed at de ikke visste om montøren hadde koblet linje på. Når jeg aktiverte router ble det klart at det hadde ikke montør gjort til avtalt dato. Ved forespørsel om dette ville bli gjort kommende mandag (09.03) får jeg beskjed at det er lite sannsynlig at det vil bli gjort da. Forstår ikke hvorfor selskap gjør sånne avtaler med kunder når de ikke kan opprettholde avtaler eller være konkret om når det vil bli gjort. Da er vel det like godt å velge Telenor som faktisk holder det de sier.

Svar fra NextGenTel
09.03.2020 09:18

Hei Kjell Vanligvis blir montør avtalen gjennomført som planlagt, men dessverre i noen tilfeller kan de bli utsatt av uforutsette hendelser. Vi bruker samme montør selskap som Telenor slik at det ikke skal være noe forskjell der. Jeg ønsker å undersøke nærmere hva som har skjedd her, så om du kan sende oss informasjon om ditt abonnementet til [email protected] slik at vi kan undersøke videre. Vennlig hilsen Christian NextGenTel

Ustabilt

Omtale av  Ingvild Ø

Ustabilt og fasttelefon funker ikke. Håper på snarlig oppretting.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Fantastisk god service

Omtale av  Yngve H

Fikk svar på alt jeg lurte på og god hjelp med installering. Perfekt service.

Litt svak linje

Omtale av  Svein I. S

Litt svak internett linje. Router kunne hatt litt lengre rekkevidde

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR