NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig profesjonell og bra kunde mottak. Kan tar litt lang tid i mellom. Har montere eller teknikker på plass i distrikter.
Rask og god hjelp. Ruter tjeneste og faktura spørsmål....
Kjipt det ikke er felles fiber og tv på fibernettene.
Har plundret en del med å få alle (3) TVer til å fungere. 1 er ok. Har nå fått en 3dje løsning som jeg skal forsøke. Måtte lykken stå den brave bi.
Har ikke hatt stabilt nett siden jul. NextGenTel har dårlig intern disko som gjør at du selv må forklare feilen selv for hver avdeling. Heller ikke villig til å tilbakebetale måneds beløp når linje har vært nede i lenger periode.
Ja alt er bra nå, men for en periode vi bine miste en stabilt internet.
Faller ut, linjen tåler lite belastning. Må over på 4g i perioder for å få stabilt nett. Ønsker fiber, men det er ikke tilgjengelig der jeg bor. Behjelpelig kundeservice!