NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har plundret en del med å få alle (3) TVer til å fungere. 1 er ok. Har nå fått en 3dje løsning som jeg skal forsøke. Måtte lykken stå den brave bi.
Har ikke hatt stabilt nett siden jul. NextGenTel har dårlig intern disko som gjør at du selv må forklare feilen selv for hver avdeling. Heller ikke villig til å tilbakebetale måneds beløp når linje har vært nede i lenger periode.
Ja alt er bra nå, men for en periode vi bine miste en stabilt internet.
Faller ut, linjen tåler lite belastning. Må over på 4g i perioder for å få stabilt nett. Ønsker fiber, men det er ikke tilgjengelig der jeg bor. Behjelpelig kundeservice!
Veldig lang ventetid for å komme gjennom på telefon - 1 times ventetid er katastrofalt...
Hei Eva. En time er mye lenger ventetid enn det skal være og vi etterstreber å ha så rask svartid som mulig. Stort sett har telefonsamtalene blitt besvart innen under fem minutter den siste måneden, men på torsdag og fredag forrige uke var det større pågang enn normalt. Om du ikke får svar med en gang på telefon vil jeg anbefale å ta kontakt per chat om det haster. Hilsen Samuel i NextGenTel
Fikk veldig god hjelp med problemet vi hadde ifm hastighet på Wi-Fi.
Mann som reklamerte produktet navnet ikke at de har bindingstid. Det var helt uaktuelt for meg.