NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har hatt fiber i mange år nå. Den "originale" ruteren "havarerte, fikk ny raskt. Kablen ble gravet over i forbindelse med veiarbeide. Dette ble rettet iløpet av få timer. Inger erfaring med kundeservice, har ikke hatt behov for kontakt. Alt i alt svært fornøyd.
Tusen takk for strålende tilbakemelding! :)
Sier kapasiteten skal holde 3 personer inkludert diverse gaming. Nettet er utrolig tregt og fungerer nesten kun i samme rom som ruteren. Faller ut av nettet hvis jeg ser Netflix eller Viaplay, tar lang tid å bare refreshe Instagram. Føler meg lurt, og husker aldri at konsulenten som ringte meg nevnte bindingstid.
Nettet faller ut ofte, det er dårlig dekning, hakker iblant, leverer ikke hastigheten det skal.
Datter tok over mitt abonnement i november, men blir forsatt bombardert med mail og regninger og beskjed om å sende utstyr i retur, har ringt om dette jevnt og trutt, de er flinke til å beklage, men ingen ting skjer, de håper vel noen fakturaer blir betalt ved en feiltagelse, Hører med til historien at dattera også har fått masse trøbbel, kommer aldri til å verken bruke de eller anbefale de til noen.
Ivrig på å få deg som kunde, men så stopper all form for god kundebehandling
Sender utstyr som vi ikke skal ha. De krever å få det tilbake, men vil ikke betale retur frakt. Skuffende. Angrer på avtale med selskapet.
Kjempegod kundeservice det kom en hyggelig selger på dørs som var rolig og forklarte meg alt. Sparte 3000kr ca på fiberløsningen deres og er hittil kjempefornøyd!